Tsbusa Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 varver 8200? overdriver litt du sikkert Klarte jo 8? Gjoren ikke det da? Etter chippen? Eller? Magnes M5, E34 94mod klarer det.. Men den har Vanos også da.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Mitt inntrykk så langt er at denne personen liker LITT for godt å svi gummi. Noe jeg synes er synd for en så fin bil. Dette er noe av de feteste e34 jeg har sett, så jeg BER dere, ta VARE på bilen og ikke bruk den som dere gjorde i den filmen der. Som gEIRA sier, det er MYE artigere, og ikke minst sunnere for bilen, å kjøre på bane, og heller drifte litt, enn å ligge trygt og jamt på sperra å "spøle" rundt på veier i by'n, det blir bare for dumt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Mitt inntrykk så langt er at denne personen liker LITT for godt å svi gummi. Noe jeg synes er synd for en så fin bil. Dette er noe av de feteste e34 jeg har sett, så jeg BER dere, ta VARE på bilen og ikke bruk den som dere gjorde i den filmen der. Som gEIRA sier, det er MYE artigere, og ikke minst sunnere for bilen, å kjøre på bane, og heller drifte litt, enn å ligge trygt og jamt på sperra å "spøle" rundt på veier i by'n, det blir bare for dumt. Godt det er fler som deler min oppfattning! Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 hehe...jeg har nesten lik bil og gjør akkurat det samme babyhmm? Greier faenmeg ikke å styre meg uansett hvor jeg er, så jeg forstår problemet... Vedlikehold bilen og kos litt med den så er`n så fin atte :hello: Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Klarte jo 8? Gjoren ikke det da? Etter chippen? Eller? Magnes M5, E34 94mod klarer det.. Men den har Vanos også da.. Min sperrer på 7500 med Ac Schnitzer styre-enhet. Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg