Gå til innhold

BMW M5 AC Schnitzer E34 91 Mod

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel.... Etter 'litt' spøling har han nå mistet lappen.. hehe.. Men, vi kommer mannsterke tilbake igjen! Han har planer for bilen;) Litt 'lettere' trimmg:D

 

 

he he... jaja, shitt happends

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentli? åssen blei han bæsta....

Starta med at han dro en sleng i en rundkjøring, bare en lett liten en. Snuten kom kjørende lenger oppi veien å så ham, men han så ikke dem. Så han fortsatt opp til en plass, der burna han i en ca 20m, slapp den, snudde bilen og stoppa, og gjett hvem som kom kjørende gjennom røyken? Joda. Herr Onkel...

 

dsc003217sr.jpg

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet m5!

Jeg prøvde en E34 M5 for en liten stund siden, og personlig så synes jeg den gikk den ufattelig dårlig. Den kom litt fra 5000 men ikke noe imponerende krefter. Min gamle småtrimma e36 325 gikk minst like bra med 240 hest. Glemte jeg å trykke på nitro knappen eller hva skjedde?

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk som fortjent han der.

Utifra hva jeg har lest her, virker det som om han kun bruker bilen til å legge gummi i rundinger..

Veeeeldig kult.

Der må jeg si en ting, han der passer mer på bilen sin enn noen andre, og grisekjører så å si ALDRI! Men typisk nokk, når han skulle spøle litt, så måtte jo dette skje.. Jeg har herja MYYYYE mer enn han, men ikke blitt tatt enda..

 

Btw, Synes du ikke dette er kult? Noen synes, andre ikke. Hva bruker du bilen din til? Til og fra blomsterbutikken? Selv så har jo ikke du hatt noe værsting bil.. Så du har bare ikke brydd deg om å bruke motorn litt?

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forkjell på å bruke bilen sin fornuftig og idiotisk.

Å kjøre på bane foreksempel, går under kategorien fornuftig.

Spøle som dere kaller det, på offentlig vei, er bare latterlig. Og du sier litt..

I denne tråden gjør du ikke annet enn å si at bilen brukes til 'spøling'.

Ser ikke noe problem med å svi gummi heller, men å se på noen gjøre det med rundinger er ikke annet enn kjedelig. Drifting eller ligge breidt på bane derimot er gøyere. Skal ikke gi moralpreken her, men å legge gummi midt på dagen i en rundkjøring, er nesten å be om det, selv om det er aldri så lite. + at det fort kan gå galt. Noe jeg har vært borti.

 

Og når det gjelder bilene mine, har jeg valgt en blanding av ny og passe sprek motor, istedenfor en gammal bil og sprekere motor så langt det har latt seg gjøre.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nokk, er enig i filosofien din;) dette var heller ikke om kvelden.

Snakket mye om spøling her, siden det ble postet en film av han som gjorde noen rundinger osv. Ikke alle som vil ha ny bil heller;) Denne er 'ny

' i seg selv, sikkert gått mindre enn noen av dine.. Og den har bedre comfort enn hva ny biler har idag.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skjønner at folk liker gamle biler, E30 M3 og E34 M5 er helt riktige biler.

Ser bedre ut, og har bedre kjøre egenskaper og kanskje comfort enn nyere biler, av andre merker dog. Uansett var poenget at man bør bruke hue litt når man kjører, spesielt midt på dagen. Ser ikke politiet deg, kan du banne på at det er en gammal kjerring eller familiefar som ringer istedenfor.

Dessuten, slite dekk i svinger på bane, er mer morro enn å legge donuts. Det tipper jeg kompisen din er enig i.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår