angstkid Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Halla... Etter at jeg var så smart å knekke den råttene nøkkelen i låsen på bagasjlokket, måtte jeg fram med boren og borre opp hele låsen.. så nå går det ann å åpne med kun fingrene.. Men.. Siden jeg har et ganske dyrt annlegg baki der, lurte jeg på om noen av dere hadde en lås liggende eller fortelle meg hvor det går ann å kjøpe slike? Det er en 86modell 240gl.. fred ut! Siter 90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt) 86' Volvo 240 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Høgger'n? Evt. hos Volvo... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 har en 240 som skal hugges på skolen. Men er fra en 84 mod så er sånn "vri"sak. Er vel sånn trykknapp du har? Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angstkid Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Høgger'n? Evt. hos Volvo... Hadde det ikke vært for at de ikke hadde noen så:) men volvo kan jo ha.. har en 240 som skal hugges på skolen. Men er fra en 84 mod så er sånn "vri"sak. Er vel sånn trykknapp du har? er trykkknapp ja.. Siter 90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt) 86' Volvo 240 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 sveis igjen hele driten og lak "åpne-knapp" inni bilen! ;) tyverisikring kalles det også! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg