Keltern Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 er kanskje veldig feilposta det her, men var det eneste jeg fant i farten som hadde med bilder å gjøre.. :) er det noen som har eller veit hvor jeg kan finne flere bilder av den bilen her? bare å flytte tråden dit den eventuelt hører hjemme.. :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Medieforumet hadde kanskje passet bedre? Er gamle merca til LarsK, eier av LarsK Design I Falun, Sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 jeg har endel bilder av den. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 mort1n: gidder du legge ut et par bilder? :) edit: ahh! det er en kleemann det er snakk om ja! :) digg! men finner fortsatt ingen bilder av den da.. :s Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg