zckumling Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Jeg hadde Sciroccoen min inne til kontroll på fredag, og da fikk jeg en 2'er feil på "for høy hc".. Tror den er 4 ganger for høy.. Hva kan være galt? og hva kan jeg gjøre/sjekke for å fixe dette? Bilen er en 90mod VW Scirocco GT2.. innsprøytning. Jeg har også problemer med at motoren går dårlig etter den har blitt varm (rundt 85 grader).. Da trekker ikke motoren ordentlig før jeg runder 2-2500 rpm.. før det så nermest hakker den bare.. Håper noen har mer peiling enn meg ;) Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slidern Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 At du har en høy HC verdi vil si at du har mye uforbrent bensin i utslippet HC(Hydro Carboner) Så det kan nok ha en sammenheng med at den går ujevnt. Du får sjekke plugger, luftfilter..osv Siter - Ford Sierra xr4x4i 2.9i (vinterbil) - Nissan 200sx s13(Prosjekt) * Audi s2 (borte) * Coupe quattro 10vt (bortevekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 tipper lambda er dårlig. Trekk ut kontakten, og se om tomgangen blir bedre. Gjør den det kan du bytte lambdasonden Den blå sensoren for vanntemp er og en mulig synder Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 man kunne jo mildtsagt grillet loffen i den potta på bilen din som Autofil Larsen ville sagt det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 man kunne jo mildtsagt grillet loffen i den potta på bilen din som Autofil Larsen ville sagt det:D Man får plass til det meste i den :P ...den så mindre ut på bildet der jeg bestillte den;) Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg