A.Rief Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hoo:) Nå håper jeg på et godt svar fra noen som kan det... Golf 3 1,8 mod 93 Bilen min har stoppet..:hvaskjera Altså... den starter ikke når jeg vrir om nøkkelen, kunn på trill.. Jeg har byttet fordelingslåkk, rotor, plugger,pluggledninger.... Starteren er fin.... Skjønner litt opp ned nå... så håper på svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Så altså. Den starter ikke i det hele tatt, eller starter den om du triller den i gang? Og starteren funker fint? Sjekket om du har gnist på pluggene? Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hmm.... altså.... Starter kun på trill.. Ikke når jeg drar rundt nøkkelen..! Gnist er det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Litt OT, men var det deg dem skubba rundt på Hadeland her om dagen..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hehe.... stemmer det.... og bra med sint for at den ikke starter på tenninga:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Må du skubbe lenge for å starte den? eller er det nok med et puff? Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 rart problem dette her. Går startern sakte rundt kanskje? har du prøvd å starte med ladehjelp/startkabler fra en annen bil? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hører du at starteren går rundt når du prøver å starte bilen når den står i ro? Isåfall kan det være dårlig batteri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 jeg prøver jo å holde startern inn når jeg vrir om nøkkelen.... kunne sikkert forstatt i mange timer for å prøve på det.... når jeg tar på trill trenger jeg bare litt fart liksom.... starter greit da....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Har prøvet med startklabler o.s.v.... bra batteri... starteren går normalt rundt den...så skjønner ikke i grund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Kan være at koblingen mellom motor og starter ikke slår inn, og dermed trenger litt trillehjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Kan være at koblingen mellom motor og starter ikke slår inn, og dermed trenger litt trillehjelp? Kan hende det ja.... hmm... bare jævlig kjedelig å trille hele tida:S hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 siden den starter når du dytter den igang så kan du evt sjekke tenningslåsen.. har vært endel dritt med de på golf.. når du vrir for å starte så slipp den bittelitt tilbake.. eller prøv bare med ledninger i pluggen til tenningslåsen Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 siden den starter når du dytter den igang så kan du evt sjekke tenningslåsen.. har vært endel dritt med de på golf.. når du vrir for å starte så slipp den bittelitt tilbake.. eller prøv bare med ledninger i pluggen til tenningslåsen Det skal bli:) prøver på alt for å få start på nøkkelen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 husker jeg sto med det problemet selv ja..før jeg fikk vite trikset..tok laaang tid før jeg fikk til det der ja.. hehe.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg