Mekkern Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 har begynt på motoren no...blir litt sånn små jalla ditte her... ska ta veiv frå en 1.9, å tenkte eg skulle prøve 2.4 innspruten, vist nokon har? trenge heile innspruten, md ledningsnett..... så måke på en turbo å få litt liv i motoren;) noken som har trua på å bruke 2.4 innspruten? Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 *bump* Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 blir det ikke altfor lav komp med 1.9 veiv da? er jo ikke voldsom komp i 2.2 fra før av. Rundt 9.0:1 et sted? hadde heller frest litt plass i forbrenningskamrene eller dreid av stemplene tror jeg. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hetlodd Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 *bump* Hei, har ein heil motor 2.4i, med komplett inspröytning, pris 4000kr. Kan også selga kun innspröytning viss pris er riktig. tlf 40042910 mvh hetlodd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 2.0 veiv er det noen som bruker, men 1.9 er vel lik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 hva med å prøve megasquirt? :D Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 2.0 veiv er det noen som bruker, men 1.9 er vel lik. jepp, de er like. tilogmed 1,6liter'n om jeg husker rett. Har en 2,0E kam du kan få kjøpt om du trenger det? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 megasquirt er good shit ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 blir det ikke altfor lav komp med 1.9 veiv da?er jo ikke voldsom komp i 2.2 fra før av. Rundt 9.0:1 et sted? hadde heller frest litt plass i forbrenningskamrene eller dreid av stemplene tror jeg. trur det blir veldi lite komp jah...men vist eg skal bjynde å lade so trenge eg det vell..forhåpentlivis..:P hehe. så lenge eg får til skikkeli innsprut, eller for den del forgasser, så er jo det bare å skru opp ladetrykke..å få futt i kjærra.. Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 noen som har noe meining med ka slags "bensintilførsel" ej burde bruke? hadde vore litt kjekt å sleppe bygge om heile el.anlegge mitt...for det er heime snekra av tidligere eigere.... Gruuuusomt masse rot..:P Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg