Mondeo_85 Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Til dere på jetta forumet.... Lurte på ein ting eg, eg har montert jetta lykter på golfen min, så lurte eg på om noen veit om plass, der det er muligt å få kjøpt andre lykter enn orginal look, eller dei som selges på autospar med linser i... Håper på svar...:wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 e-bay har div lykter. man fåt tak i 4 typer jetta lykter 1. orginale 2. klare med linser i 3. sota 4. krystalklare man finner alle på ebay Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Her har de noen :) http://www.autospar.no/ Siter If it ain't broke, don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta2man Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 e-bay har div lykter.man fåt tak i 4 typer jetta lykter 1. orginale 2. klare med linser i 3. sota 4. krystalklare man finner alle på ebay Hvordan er det å handle hos e-bay, er det noen som har erfaring? Har veldig lyst å kjøpe noe der..men er litt usikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hvordan er det å handle hos e-bay, er det noen som har erfaring?Har veldig lyst å kjøpe noe der..men er litt usikker. Jeg handlet baklykter på ebay... Gikk helt greit... Tok bare litt tid før de kom, men ellers så var det helt i orden Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta2man Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Jeg handlet baklykter på ebay... Gikk helt greit... Tok bare litt tid før de kom, men ellers så var det helt i orden Det er faktisk baklykter jeg ønsker å kjøpe. Hvor lang tid tok det med deg, og hva med toll..? disse vil jeg ha..m'm Er det vanskelig å få disse godkjent i Norge..eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Det er faktisk baklykter jeg ønsker å kjøpe.Hvor lang tid tok det med deg, og hva med toll..? Tok vel 1 måned eller no... Når det gjelder tollen, så fikk jeg bare en lapp i posten som viste at pakka var i norge og den var bare stempla med "ikke tollpliktig", eller no... Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 off de hvite der skulle jeg mer enn gjwerne hatt azz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta2man Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Tok vel 1 måned eller no... Når det gjelder tollen, så fikk jeg bare en lapp i posten som viste at pakka var i norge og den var bare stempla med "ikke tollpliktig", eller no... Den e god og takk for opplysningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 off de hvite der skulle jeg mer enn gjwerne hatt azz hehe sånne har jeg liggende :hide Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hehe sånne har jeg liggende :hide skal du selge disse lyktene eller???veit du har det skjønner du ditt j.... ras.....hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg