Gjest Uno Racing Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Fiat uno 1.1 i es 93mod biln blei kjøpt for 14500 etter og ha pruta ned 10500fatality har egentli ikke jort nokka me uno`n en og sette inn annlegg men æ har nettopp kjøpt nye alessio F1 15x7" fælga som ska på t uka:) har også store plana om effekt annlegg oa green filter.. muligens ny jbl sub ska og skifte toppdeksel pakning, toppakning, manifold pakninger og simmer ring... sia motorn svette litt:puke hær e nån bilda men d kjæm fleir:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 den var litt tøff da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 jo takk.m'm bi fælga i morrahappyhappy lægg meir bilda inn da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Gleder meg til og få se felgene! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 hær kjæm nån nye bilda a uno`n og golfen t reset..... sia sist e d blitt nye fælga på biln og focal subban e bytta ut me en mds sub:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 hvis d e nån så veit a uno turbo eller tipo te salgs må dokk jerne ta kontakt...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 og viss noen lurer, så skal panseret muligens lakkeres, det gamle hadde så mange bulker og lakk skader! :( Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Om du er interessert kan du få mailadressa til Tricker fra den danske Fiatklubben. Han selger oppborrede gasspjeld som gir deg mer futt i fiaten for små 600 DEK + frakt. Jeg har et på 75-en min og er meget fornøyd :) En LANGT bedre investering enn effektanlegg og luftfilter, som bare gir mer lyd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 må jo ha litt lyd og da! ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Om du er interessert kan du få mailadressa til Tricker fra den danske Fiatklubben. Han selger oppborrede gasspjeld som gir deg mer futt i fiaten for små 600 DEK + frakt. Jeg har et på 75-en min og er meget fornøyd :) En LANGT bedre investering enn effektanlegg og luftfilter, som bare gir mer lyd ;) veldig intresert i mail adressa hans ja:thumb har du mono-jetronic innsprøytning? bare send adressa så fort som muligt:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 syns d va på tide og legge inn nån fleir bilda. d e jo 1 mai og greier:???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 senk!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 eg har en uno turbo i deler til salgs, bra motor i den , Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 hvor bor du? km stand? pris? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 valse!:deng så kansje senke:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg