Fire&Ice Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hei, jeg har alt for slitt clutch, og trenger en ny en, men da jeg ringte Bilekstra, hadde de vistnok to typer til denne bilen min, men hvem skal jeg ha? finner bare en type i ETKA, var vistnok navet som hadde forskjellige størrelser. prisen på de var ca 1700 kr, er dette å anbefale uansett, eller hva skal jeg kjøpe?? =) Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 er vel 210 mm clutch du har.. g60 har hvertfall 228 mm ut fra motorkoden så må de vel kunne finne ut hvilken clutch du skal ha Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Det som er så rart, for de fikk: VW Golf II, 1988 mod, GTI 16v, KR motor, KW/HK av meg, og da sa de at det sto to stk oppført i katalogen deres... ja, jeg skal ha 210 mm, men om det navet i senter som er forskjellige på clutchene, hva er det da jeg skal ha? noen som veit noe om dette? Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg