Sladde_guttn Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Den jeg skal kjøpe sies å være i meget bra stand;)89mod 320i 2 dørs. Seidl styling, senkesett, stabb stag, eff anlegg, sperre, m3 intriør osv.. Utrolig fin bil. Skal prøve den å evt kjøpe den neste uke..:) Og til høsten/neste vår blir det vel 325motor eller 335 motor... Vurderer import fra tyskland og flytte over så å si allt...:) Høres bra ut dette. Hadde diverse planer for min bil også, men får ikke gjort noe når jeg lever på studielån. Håper bare det ikke blir altfor dyrt å få fikset det som feiler denn nå. Gjennstår bare å finne ut hva som er feilen :wonder Siter 87 Volvo 240 GL B230K 240 = GO 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Jepp..:) Blir dyrt for meg å.. men, går hvis jeg legger planene til neste sommer, da er lånet nedbetalt og jeg får evt 'full jobb'.. Er lærling nå...:P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladde_guttn Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Ble til at jeg ringte Schmiedmann i skien i dag å bestilte verksted-time. Er dritlei av å stå å klø meg i hodet å spekulere på hva feilen kan være. Håper de finner fort ut av det og at det ikke blir så dyrt. Hørt at de er veldig flinke der. Drittlei av verksted som ikke finner ut feilen med bilen min. Har hatt den på 3 forskjellige verksted som enda ikke har funnet ut hva som feiler, ett av dem var Brages Bil i ålesund, som er offisiell BMW-verksted!! Siter 87 Volvo 240 GL B230K 240 = GO 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg