gundersenautoparts Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 jeg fikk hele interiøret uten seter for 1000 kr, og det var med 4 stk. dørsider, så 300 kr? Den er grei. Kan du ikke sende meg en sms, så tar vi det derfra. 91322306:hide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 DU har ikke speil enda? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Jeg har høyre speilen, men ikke venstre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Fikk du sjekka opp om den hadde sentrallås? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Sorry, så ikke at jeg ikke hadde svart på denne. Snakket med forrige eier og han mente det skulle være sentrallås. Men nå har jeg ikke vært med bilen og fått bekreftet dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Bump... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Zoom trenger fortsatt deler til sentrallåsen, har du sjekket det enda? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Er det noe rust på bakluka? Bulker osv? Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Er det noe rust på bakluka? Bulker osv? Det er litt lakkrust på den, men det er ingen bulker i det hele tatt. Såpass lite rust at om du skal lakke den er det ingen problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Zoom trenger fortsatt deler til sentrallåsen, har du sjekket det enda? Kan få sett på det imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Det er litt lakkrust på den, men det er ingen bulker i det hele tatt.Såpass lite rust at om du skal lakke den er det ingen problem. hvor billig kan du selge den? kan du sende den? Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hva hadde du tenkt deg da? 700 for en bakluke er jo i utgangspunktet veldig billig. Jeg kan sende den hvis du ønsker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Da var grillen solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 mye veier bakluka ca? tenkte på ang. frakt Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 200kr for de hvite sideblinkersene og de i fangeren? Koster ca 450 nytt hos Garviks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg