Gå til innhold

Skal kjøpe "ny bil"

Ranger emnet

Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg en ny bil nå til rundt 25000-45000. Jeg trenger forslag på biler som går stille, er driftsikre og ikke bruker alt for mye drivstoff, samme om det er diesel eller bensin. Helst fra 93 og oppover. Kom med forslag fra egne erfaringer eller hva du syns er tøffe biler!!

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en Huyndai Sonata til salgs:) 1996 modell, 170.000 km på telleren, driftsikker og lave driftskostnader...

2 sett alu felger, elektrisk takluke og vinduer fremme og bak. Lyseblå metalic.

Selges for 35.000,- inkl. årsavgift.

takk for tilbudet med huyndai er ikke noe for meg...

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns du burde ta en titt etter ny oppusset ascona a/b jeg, utrolig fine og kule biler, er det ikke no bra motor så koster ikke 2,2i mer en mellom 1000 og 2000 kr...så bare med den motoren så går den bra, bruker ikke så altfor mye bensin heller, men en ulempe er at hvis du skulle dra av veien så blir det ikke lett å fikse opp i, for deler til disse bilene vokser ikke på trær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis hadde en Vektra husker ikke model, men vil tippe 94 - 96 eller noe med 1,8L motor.

Gikk greit de gangene verkstedet sa att han kunne ha den litt.

Han hadde problemer med masse på den bilen, vet ikke om det er gjenganger på Vektraene, men jeg har bestemt meg for aldri Opel.

For 25 - 45 000,- nyere en93. hadde jeg valgt: Toyota Carolla du får en 97Mod for ca 40 000,- om du kan godta 1,3L motor

Som faktisk fungerer helt greit, men ingen reser, og tanken fyller du bare for å få gjort det.

Men ellers en gørr kjedelig bil.

Med muligheter for å gjøres ganske så "kul" om en gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på f.ex saab 900turbo 16 v da? 175 hk originalt. kjøper du en til 30.000,- får du et veldig fint eksempler av den typen. Bensinforbruket er heller ikke så ille, en venn av meg med saab 900turbo 16v (trimmet til 220hk) ligger faktisk på under litern på mila! snakker om 86mod/87mod og rundt der, men det er ikke noe farlig likevel da det er veldig driftsikre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider