Einar Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Problemer er til for å løses. 18 går det, men går enda bedre med 17" Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Tror du burde skaffe deg et litt bedre kamera Einar :D Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Men hvis jeg får problemer med å senke den så lar jeg bare det være :P Når vi igår hadde bilen på bukken så så jeg at det trengdes nye bremser over hele bilen, så de kommer i forkjøpet før senkesett, men felger først ;) Fikk forresten pakken min fra bs bildeler levert til posten hjemme idag :P Så skal jeg jobbe tilogmed onsdag neste uke, syv til syv, så da har jeg ikke tid for å hente den på torsdag :P Den inneholder hvite blinklys fremme og svart grillramme :D Grunnen til så mye jobbing er for å betale felgene, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Endelig fått på sommerhjula igjen. Og oppdatert litt i fronten på bilen. Facelift-bakluke med kromlist neste på lista. Har også fått kloa i en amg II frontfanger som skal monteres etterhvert. Det kommer seg, sakte men sikkert. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Tok å vasket bilen i dag, tok derfor noen nye bilder samtidig. Dårlige mobilbilder da, hadde egentlig ikke planlagt noen fotosession så kameraet lå igjen hjemme. Men ville ta noen bilder før bilen rakk å bli allt for skitten igjen.. :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 En hund som ville være med på bildet ? :D Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Ja faktisk! :D Dette er rottweileren til en kamerat av meg som drev å løp rundt oss mens jeg tok bilder, og han var til stadighet og stillte seg til i veien for bilen så vi fant ut han måtte nesten få bli med på det ene bildet.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Tøff 124 da :D Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Ja pen mercedes det der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Takker for det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Noen som vet hvor jeg kan bestille innsats til den sorte grillrammen som de tidligere solgte på bs bildeler? Måtte kappe i min faktisk får å få den til å passe, så ble jeg også litt overraska da bunndelen av rammen ikke var der... Må jeg kanskje lage innmat selv? skal iallefall ikke ha gitter, for det ser helt for jevlig ut etter min mening... fikk forresten på felgene idag :D 235/35 - 19 Subber ikke eller noenting :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 nyøsa mi :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 (endret) Vet at dette har garantert blitt spurt om før... I hvilken vanskelighets/problemgrad er det å montere en turbo på en 300D uten? Føler det er noe som mangler på bilen, og det er jo en turbo! Er det noe som må gjøres med ledninger eller er dette en helt simpel turbo? Et annet spørsmål, når man ikke har turbo, må man da ha ett spesielt trykk igjennom eksosen? Hvis jeg eventuelt fjerner de 2 eksospottene i midten, vil bilen da tape effekt? Edit: Slenger med noen bilder. Det som er gjort siden sist: - Nye sideblinklys ( det venstre datt faktisk ut pga. dårlig feste, men nytt er på vei i posten.) - Nye sota baklykter - Revet av stjerna på panseret (skal antageligvis aldri på igjen..) - Nye bremser alle hjul :) Skal gjøres: - sote bakrute - Streamer med "AMG" logo - Fjerne telefonantenna på toppen og sette på Haifinne som er på vei i posten. - Bytte begge hjullager fremme. - Bytte styrestag - Ta noen småflekker med rust under bilen. - Kanskje skaffe nye framskjermer. - og muligens få svart å grå plastikk lakkert sølv. Endret Juni 29, 2011 av Fedajøden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tflor Skrevet Juli 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 (endret) 1991 E300 DT. Påkostet MYYE! Sandblåst, metallisert og lakkert. Alt unntatt motor og girkasse er nytt. Var et renoveringsprosjekt for en 60-åring før jeg kjøpte den Endret Juli 18, 2011 av tflor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 fine bilder må jeg si :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg