Keltern Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 har en '83 audi 100, som er litt for slapp i ræva for øyeblikket.. også kom jeg til å tenke på at avanten kanskje har stivere fjører bak enn det sedan har.. så, er det mulig å bytte til slike? eller finnes det andre bedre/billigere alternativer? :tannløs Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Tre alternativer, begynner med: Billig=Sveise ei stålstang istede for fjør, ikke lenger slapp :P God Pris= Høggern å finne noe skrap Normalpris= Nye fjører, type jallamerke Begynner å bli dyrt= Fjører og dempere DYRT!= Fullt coilovers, selg huset her skal det stives opp! (PS: ja jeg kjeder meg) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 coilover-kit blir vel kanskje i drøyeste lag på denne bilen.. alacocaina viss ikke det blir full ombygging en gang i framtia da.. ;) noe jeg tviler litt på! hehe! blir heller no annet, noe med mer potensiale, som blir innkjøpt i løpet av året.. :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg