Go-carter Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Jada, da begynner landroverprosjektet mitt å ta seg sammen igjen, og det blir vell stereobygging uttover sommeren... :D Da kommer sørsmålet, hva lønner seg i en slik bil? BILDE 1(jaja, stygt photoshoppa bilde, se bort ifra det :D), BILDE 2 Planene var å lage nytt dashboard i glassfiber, så her er det stor muligheter ang. plassering osv. Dørene er litt uegnet, pga. de er ca. 10cm tykke, og hvis det skal kjøres i litt vann er det kansje litt dritt med råe høyttalere under vann? :D Eller kan det utnyttes noe plass i planet bak og, skl bl.a. ha inn en pc/8"lcd skjerm, så den må jo være et sted den og.... ;) Skal helst ikke koste sykt mye, men kan godt være litt bedre enn biltema... :D Takker, hvis noen gidder å tipse meg på dette, litt rare prosjektet :P EDIT: glemte å skrive, siden jeg har pc blir det selvfølgelig head-uniten Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg