Gå til innhold

selges: 2stk Pioneer DEH-P8600mp (brukte)

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

hmm.. minimum 3000kr for en 2 år gammel 8600?

DVS 4000kr for en 6mndr gammel 8600 er en ok pris?

den som er 2år gammel er på service å får en real sjekk og evt overhaling så den blir som ny..

4lapper er greit det for den nyeste, send meg adr din om du vil ha den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei anders... hehe jeg mente bare at jeg har fått tilbud på en 6mndr gammel 8600 for 4000kr...(som er påvei i posten nå) men ble litt "frustrert" da jeg så at bilradiospesialisten (som jeg aldri har hatt noe forhold til og kommer ei heller til å ha det) selger 8600 til 5000kr fordi det er en "utgående modell".

Derfor tenkte jeg at om at om at... ja du skjønner :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei anders... hehe jeg mente bare at jeg har fått tilbud på en 6mndr gammel 8600 for 4000kr...(som er påvei i posten nå) men ble litt "frustrert" da jeg så at bilradiospesialisten (som jeg aldri har hatt noe forhold til og kommer ei heller til å ha det) selger 8600 til 5000kr fordi det er en "utgående modell".

Derfor tenkte jeg at om at om at... ja du skjønner :)

greit det, men min er bare 4mnd gammel:) hehe, neida, samme det, jeg selger til høystbydende, om det er 3000 eller 10 000 spiller ingen rolle bort skal det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mulig jeg ender opp med en alpine cda9835R og da.. 1000kr billigere .. men er ukjent med spillere som er mere avansert enn 7600mp så har ingen aning..

Men du... salgstråd detta... skal ikke ødelegge jeg :)

For å rette litt på det jeg har ødelagt så kan vi konkludere med at hvis noen får en av disse spillerne til 3000kr så er det GOOD deal... får du dem for 4000 så er det ikke dumt det heller... :P

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider