Ratata Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 ....så det ikke hender som på følgende link, og husk: det kan faktisk skje deg oxo! NB!! Har du et dårlig hjerte, sliter med nattesøvnen, tåler ikke synet av blod, eller syntes ROTTEN.COM er ekkel, da burde du ikke følge denne linken... Nå er dere advart....... Hvorfor man IKKE skal kræsje en Ferrari i 280 Km/h..... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 OK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by Ratata ....så det ikke hender som på følgende link, og husk: det kan faktisk skje deg oxo! NB!! Har du et dårlig hjerte, sliter med nattesøvnen, tåler ikke synet av blod, eller syntes ROTTEN.COM er ekkel, da burde du ikke følge denne linken... Nå er dere advart....... Hvorfor man IKKE skal kræsje en Ferrari i 280 Km/h..... rotten.com er for skolepiker.... sjekk ut http://www.ogrish.com/ .... den der tør jeg faen meg bare se 1/30 del av videone... huff Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by marius rotten.com er for skolepiker.... sjekk ut http://www.ogrish.com/ .... den der tør jeg faen meg bare se 1/30 del av videone... huff Det er så veldig mye rart som skjer ute i værden.... Blææ, får stikke hode innom do en tur gitt.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barone Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Det er en av ulempene med å kjøre "litt" over fartsgrensen. Legg merke til at at autovernet har kledd av han buksa og en truse kommer til syne. Jeg ville ikke ha kommet på internett med en blottet truse, skikkelig bestefar-bleie. :ass Siter All drivers were made for the road. The road was made for me. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Fy faen. Jhayk.... Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Originally posted by Barone Det er en av ulempene med å kjøre "litt" over fartsgrensen. Legg merke til at at autovernet har kledd av han buksa og en truse kommer til syne. Jeg ville ikke ha kommet på internett med en blottet truse, skikkelig bestefar-bleie. :ass LOL Skikkelig "diskusting" bilder, ja. puke Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barone Skrevet Juni 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2002 Du Marius: Har du sufret mye på Ogrish? Neste gang du er der, så finn de filmene der Thaliban går lås på det ene og det andre. Fotballstadion anbefales... Siter All drivers were made for the road. The road was made for me. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juni 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2002 JØSS men de folka døde på en måte jeg vil også dø på.. i 280 kmt i en deilig bil :rolleyes: det sies at det er bra å dø mens du gjør noe du liker godt Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2002 hmmm der er kansje en grunn til ikke å kjøpe ferrari,polo 0.9 neste.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet Juni 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2002 Dette var ikke bra, det var kanskje litt unødvendig å vise bilder av folkene.....det skjedde nemlig noe lignende der jeg bor sist helg der to på ca 20 ble drept i en motorsykkelulykke i ca 150-200 km/t... De kjørte i bare t skjorte og uten hjelm og du kan tenke deg synet for de som kom til ulykkesstedet..........Trist.........mange av de som kom først kjente de drepte.......tenk litt på det neste gang du sender ut slike bilder...no offense Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2002 Originally posted by BMWe30 323i Dette var ikke bra, det var kanskje litt unødvendig å vise bilder av folkene.....det skjedde nemlig noe lignende der jeg bor sist helg der to på ca 20 ble drept i en motorsykkelulykke i ca 150-200 km/t... De kjørte i bare t skjorte og uten hjelm og du kan tenke deg synet for de som kom til ulykkesstedet..........Trist.........mange av de som kom først kjente de drepte.......tenk litt på det neste gang du sender ut slike bilder...no offense greit poeng, men nå sto det faktisk en stor advarsel der, så hvis noen som ikke likte inholdet sjekka linken er de jo ganske teite... no offense... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2002 Originally posted by BMWe30 323i Dette var ikke bra, det var kanskje litt unødvendig å vise bilder av folkene.....det skjedde nemlig noe lignende der jeg bor sist helg der to på ca 20 ble drept i en motorsykkelulykke i ca 150-200 km/t... De kjørte i bare t skjorte og uten hjelm og du kan tenke deg synet for de som kom til ulykkesstedet..........Trist.........mange av de som kom først kjente de drepte.......tenk litt på det neste gang du sender ut slike bilder...no offense Han tenkte jo på det og advarte i bøtter og lass da ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Originally posted by BMWe30 323i Dette var ikke bra, det var kanskje litt unødvendig å vise bilder av folkene.....det skjedde nemlig noe lignende der jeg bor sist helg der to på ca 20 ble drept i en motorsykkelulykke i ca 150-200 km/t... De kjørte i bare t skjorte og uten hjelm og du kan tenke deg synet for de som kom til ulykkesstedet..........Trist.........mange av de som kom først kjente de drepte.......tenk litt på det neste gang du sender ut slike bilder...no offense ja det var derfor jeg faktisk skrev den advarselen, med uthevet skrift. Ang. de 2 du nevner: synd når sånt skjer, men: IDIOTI !!!! Detta sier jo alt om de da: "...i ca 150-200 km/t... De kjørte i bare t skjorte og uten hjelm..." Hva tror du en ærfaren MC-fører sier om det da? ...no offense Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Dette er et godt eksempel på åssen et menneske ser ut av å kjøre i 280 km/t når man kræsjet,absolutt ikke noe pent syn. Jeg har ikke akuratt lyst til å kjøre vill mann (fort)nå.Sier bare RIP til kompisen min om døde i bil ulykke for et par år siden.Han trodde han var verdensmester i å kjøre .Men det viste seg å slå feil..Du har ikke mye du skulle ha sagt når noe galt skjer i den hastigheten. Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg