Gå til innhold

Omegamannen:Omega B X25XE Prosjekt Qraftwerket.

Ranger emnet


Omegamannen

Anbefalte innlegg

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir bra det her: )

 

 

He he hva skjedde her :)

show_image_stream.php?bid=45980584&dx=580&dy=435

 

:thumb hehe :) hvor i granskogen fikk du tak i dette bildet fra hehe!:) ja seff jeg taver traktor meg skrutreska mi i sverige hehe ;)

 

Nå kom jeg hjem fra tyskland bilen har stått i garasjen i en uke. nÅ skal jeg ut og kjøre!:hello:

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

show_image_stream.php?bid=45442626&dx=580&dy=435

 

Trekker Glassfibersparkel vann? eller kommer det ann på vilket merke det er osv.

 

Skulle gjerne hatt et svar på dette.om jeg må legge på noen lag klarlakk når jeg er ferdig pussa eller ikke. Slik at det ikke skal trekke vann. :eek: :cab

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt på 2 lag sparkel og slipt, nærmer seg primer time nå ;)

 

Nå står Glassfibersparkelen til herding . og klar til ned pussing i morgen.

Skal prøve og få den slipt ned til helga og lagt på primer,og slipt ned den fin.så skal tror jeg skal legge på noen lag "billig" lakk for og se om det ble perfekt og ingen skimmring pga ujevn overflate.

 

Men bruker man godt tid og er nøye er vel det ingen problemer:)

takk for i dag.

 

PS.gleder meg til og rydde garasjen nu. 10cm med slipestøv på gølvet hehe. Pappa er ikke utrolig blid nå hehe gleder meg og se trynet hans i morgen når han finner bmw sin med masse slipe støv på seg hehe :) Men men det er jo bare en bmw hihi.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

show_image_stream.php?bid=45442626&dx=580&dy=435

 

Trekker Glassfibersparkel vann? eller kommer det ann på vilket merke det er osv.

 

Skulle gjerne hatt et svar på dette.om jeg må legge på noen lag klarlakk når jeg er ferdig pussa eller ikke. Slik at det ikke skal trekke vann. :eek: :cab

 

 

ja det blir som en svamp du må ikke finne på å kjøre med det for da er det masse jobb rett i dass.. det samme gjelder grunning:deng

2006 BMW 525dt

1999 BMW 328ia (til salgs)

1982 BMW 635csi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten Oppdatering

 

MØE Slipping og fin pussing for og få dette bra. for og få en hel fangern og frontspoiler. tror jeg har lagt kansje 7-8 tynne lag sparkel og slipt kansje 12 tim bare pussing og er ikke ferdig enda! men alle gode ting tar tid eller 3 var det kansje ;) litt bilder.

 

Fikk kjøpt meg Ny mobil lader i dag også ;)bullshit

 

 

 

show_image_stream.php?bid=46364457&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=46364598&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=46364588&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=46364609&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=46364551&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=46364505&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=46364493&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=46364475&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=46364563&dx=580&dy=435

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det gjør det.. det er ikke bra lager rust av det.. er bil oppretter så jg vet det ganske sikkert.. få på lakk så fort som mulig.. og kjør minst mulig.. bare ett tips alså.. kul bil foresten..å svampete plastikk er ikke spess hardt..

2006 BMW 525dt

1999 BMW 328ia (til salgs)

1982 BMW 635csi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår