Gå til innhold

Knall rosa Celica i Tromsø

Ranger emnet


Four rings

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Er verken VVTI, T-Sport eller noe annet sprekt. Men en 2.0 GT å det er ikke noen spesial modell.. Den er i Tromsø ja, var på prøveskilt for 3 dager siden men skilt er kommet på nå. Møter hun dagli.

 

hehe, måtte nesten registrere meg her.. :) Fant mye om bilen min gitt!

JA, er meg som har den rosa celicaen!

 

Prøveskilt? ja, ok? Er du mye skev? Den har ikke hatt prøveskilt i et sekund engang mens den har gått i tromsø :)

 

Volvokvaløya sa også;

Det er denne bilen.Snakka igår med han som har kjøpt den,han kjøre Aprilia RSV Mille-R og Kawazaki ZX10R også,biln va visst kjøpt til dama.

 

 

...vel, bilen har jeg kjøpt selv... å typen min kjører ikke no annet enn en vanlig a4 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, måtte nesten registrere meg her.. :) Fant mye om bilen min gitt!

JA, er meg som har den rosa celicaen!

 

Prøveskilt? ja, ok? Er du mye skev? Den har ikke hatt prøveskilt i et sekund engang mens den har gått i tromsø :)

 

Volvokvaløya sa også;

Det er denne bilen.Snakka igår med han som har kjøpt den,han kjøre Aprilia RSV Mille-R og Kawazaki ZX10R også,biln va visst kjøpt til dama.

 

 

...vel, bilen har jeg kjøpt selv... å typen min kjører ikke no annet enn en vanlig a4 ;)

 

hvor billig er ølen oppe hos dere? det kan sikkert forklare det at han så prøveskilter :)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo "småfittaften" både onsdag, fredag og lørdag nede på Strøket, er vel da det er såpass billig? Har igrunn ikke oversikt, etter som jeg er der så sjelden, men har vel kosta 15 på det billigste.

 

Okey. Strøket e vel ikkje akkurat min plass. Der kan dem ha så billig øl dem bare vil for min del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår