BENT87 Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 selger komplet intriør til vectra B (uten dashbord). strøkent... forje eier brukte setetrekk! selges 1500 kr kom med bud har ikkje brukt for dette! ring 48283176 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansenracing Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 sånn btw... kom vectra b med skinn ??? og hvis ja... hvor er d mulig å legge lankene rundt dette ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 sånn btw... kom vectra b med skinn ??? og hvis ja... hvor er d mulig å legge lankene rundt dette ?? dette eg seller er selfølgeli ikke skinn! og hvis de er skinn kvifor legge trekk rundt dette! skjønte ikke deg heilt eg!! går ann å legge trekk på allt.... laget selv eller kjøpt:eddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 hei,, har du noen bilder? er det hull i dørtrekkene bak eller har det vært el. vinduer bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 hei,, har du noen bilder? er det hull i dørtrekkene bak eller har det vært el. vinduer bak? er du intrisert? skal få de drit biligt.. er grått.. har ikkje biler, men kan ta i måra.. nei ikkje el vinduer bak, men er heilt strøkent... lover.... la inn noen biler av samme type eg... ikkje mitt men dette duger i bøtter og spann! =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 gidder du å måle avstand mellom skinnene, er på utkikk etter nye seter i min bil.. :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 gidder du å måle avstand mellom skinnene, er på utkikk etter nye seter i min bil.. :) målte 37 cm.. vist de hjelper..! vet ikkje om de er rett eg i forhold til de du meiner? Har du en annen bil enn vectra B? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg