Rune-a Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Heisann! Har nettopp ordnet meg CVL-6K, som jeg tenkte å montere i siden av midtkonsolen på passaten min. Har sveiset og kappet egen midtkonsol, så det er godt feste og plass. Noen som tror det blir for lavt? Snakker knehøyde. Uansett så trenger jeg en forsterker til disse to. Og bare disse, jeg har forsterker til resten. Resten: RF t10001bd på 2 x pioneer 3004spl. 3-veis 6x9" pioneer i hatthyllen. Ellers så har jeg et komponentsett fra pioneer med 2" diskanter i dashporet og 13 cm i dørene. Takker på forhånd for alle svar =) BTW. Her er info om de: http://www.cadencestore.com/ProductCart/pc/caraudio_detail.asp?idcategory=49&idproduct=97 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hvor kjøpte du disse? :) Finner de ikke i norske webshopper jeg. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Det er fordi de er for fete. Hehe. Neida. Men det er hvertfall "Focal-killers", da jeg har hatt Focal før og er hvertfall 3 ganger mer fornøyd med CVL-settet. Bare å få koblet det opp nå... :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 For å svare på spørsmålet... jeg har kjørt en brokoblet dynaBel BF(?)0604 på dem (teoretisk 200W RMS pr kanal), noe som fungerte utrolig bra. Om alt går etter planen, blir det Phoenix Gold og 250W RMS pr kanal denne gangen, for litt ekstra headroom og nok effekt til å flytte midbassene. Har forsterkerne, må bare få høyttalerne inn i bilen. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg