Gå til innhold

Forumet nede om natten?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

På grunn av kombinasjonen ferie og mye nerding foran pcen, så har jeg snudd døgnet opp ned. Og de 3 siste dagene så har forumet vært nede på natten, mellom 3-4 og 6-7 om morgenen.

 

Hvorfor? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På grunn av kombinasjonen ferie og mye nerding foran pcen, så har jeg snudd døgnet opp ned. Og de 3 siste dagene så har forumet vært nede på natten, mellom 3-4 og 6-7 om morgenen.

 

Hvorfor? :o

 

Hos meg også, skjedde natt til i går..

 

Det må nok sove :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må se til å få dere en hobby. F.eks. et bilprosjekt ;)

 

Har det, men vanskelig å gå ut midt på natta når du må forbi foreldres soverom, osv..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge er det borte? I tid?

 

Time, eller noe.. Husker ikke akkurat, men var vel ikke der rundt 6..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig, har lurt på dette selv da forumet som regel er nede om natten for meg også, men har ikke turd å spørre i tilfelle det var et dumt spørsmål, hehe.

 

Regnet med det var nede noen timer hver natt for noe serveroppdateringsgreier eller noe, jeg har ikke peiling.

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår