Simonsen Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Linken til bildene funker ikkje. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Min mangler front fanger og bakrutesenker som er hos lakkering, kommer i morgen Tirsdag. Bilder kommer.. Har også bestilt Brembo bremser som er under veis, så etter det får jeg se om det blir noe interiør på meg.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Linken til bildene funker ikkje. Gå på http://www.gf-p.com Eller rett inn der bilen min ligger på http://gofast-productions.com/main/index.php?option=com_content&task=view&id=58&Itemid=1 Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Fått bort S4 merket a? eller A4 merket bak. Står s4 forran og a4 bak....oh my god:P heh Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Skal ta bort en av de. Lover. Gjøre det før helgen.. Hehe Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 hva gjorde du med gamle eksosen vx2go? var det bare endestussen? er interessert om du har den liggende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Den endestussen har jeg. Du kan få den for 150kr + evt frakt om den må sendes. Kan få tatt et bilde av den slik at du kan se. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 med lyddempern og da sant? jada legg ut et bilde her. kjøpern jeg. må nok sendes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Jepp. liten bulk under på den, også må den nok poleres for asfalt, dritt og sot flekker. Derfor så utrolig billig. Er med en liten stuss av eksosanlegge på enden som j ikke orket å begynne å prøve å ta av. hehe. Men ellers så er den tett og ikke noe hull. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Jepp. liten bulk under på den, også må den nok poleres for asfalt, dritt og sot flekker. Derfor så utrolig billig. Er med en liten stuss av eksosanlegge på enden som j ikke orket å begynne å prøve å ta av. hehe. Men ellers så er den tett og ikke noe hull. smell opp et bilde:) tar den uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Oki, skal dra fra jobb nå så skal få lagt ut bilde litt seinere i dag :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 hvordan ligger bildet an? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Har du mail adresse, sender de til deg istede. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 du har pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg