Corolla Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Audi 80 92 modell går ujevnt ved lave hastigheter. Når jeg begynner å kjøre er det plutselig ikke noe drag når jeg gir gass, men etter noen sekunder rykker det til og virker normalt i noen sekunder. Også gjentar dette seg til jeg kommer opp i 40 - 50. Det er verst når bilen har stått ei stund. Hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 kondens? bensin ppumpe? filter? fordeler? plugger? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Skal sjekke dette. Jeg trodde dette var et kjent problem på disse modellene, mener jeg har lest det før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Bensin eller diesel? 1.8 eller 2.8? litt sånn info er jo også greit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 2.0 Bensin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Min Audi 80 var sånn da jeg kjøpte den. Hvertfall hvis det er slik at motoren nesten stopper når du gir gass...forhandler bytta lambdasonden og problemet var løst :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg