Nytern Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Har fått byttet foringer mens bilen hang uten hjulene på fast grunn, nå hører jeg rykter om at ting blir feil når bolter strammes, stemmer dette? Stoler såpass på han som gjorde det, at jeg ikke bekymrer meg. Bare kjekt høre hva dere sier. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 hvordan skal du få bytta foringer med hjulene på fast grunn? er nok ikke noe og bekymre seg for.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Faktisk et godt poeng.. :D Nei, da begynner jeg ikke engang å bekymre meg for det. Takk for kjapt/logisk svar :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Har fått byttet foringer mens bilen hang uten hjulene på fast grunn' date=' nå hører jeg rykter om at ting blir feil når bolter strammes, stemmer dette? Stoler såpass på han som gjorde det, at jeg ikke bekymrer meg. Bare kjekt høre hva dere sier.[/quote'] Når du bytter foringer, spesielt på bærearmer, kan det lønne seg å slippe ned bilen før du strammer skruene. Ellers vil foringene stå litt i spenn. Det samme gjelder ved montering av senkesett. Bare løsne skruene mens bilen står på hjulene og stram igjen med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Ok.. Hmm.. Vanskelig vite hva man skal tro når man får forskjellige svar hele tida.. Vil tro at en som har skrudd bil i masse år vet hvordan man går frem når man bytter foringer, så velger stole på'n. Må jo bare det.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Så du på når arbeidet ble utført? Kan hende at mannen faktisk tok forbehold om dette når han skiftet foringene. Bare en tanke. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Nei.. Så ikke på, han er den beste mekanikeren jeg har hatt bilen min hos ihvertfall så jeg får heller slutte sette spørsmål ved det tenker jeg:) Takk for hjelp, folkens! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hatt sånn klunk-klunk lyd bakfra siden byttet, tenkt det var normalt til det satt seg, men det er bare på ene sida jeg hører lyden. Lyd bare i små ujevnheter.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg