HemiCuda Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 er det vanlig aa drive aa mixe mellom deler fra forskjellige opler? ser ofte en omega stasjonsvogn (av litt gamle typen) med en senator front, ganske kult egentlig, ser ut saa Senator Stasjonsvogn :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Var en feit b-senator i Flash for ei stund sia, en 4.0 24v Irmscher :D Endel penere front på Irmscheren enn på originalen ;) Og 4.0 24ven har 272 hest originalt.. ;) Kanskje forrige eier hadde lest det et eller annet sted :P Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Omegamannen skrev: off topic men Hva er navnet på 3.6 bi fra lotus omega C36EBI?noe sånt? får ikke en chip som gir så mye på en motor uten turbo.kjøp kittet fra realcar.se Når kommer bilder av bilen? Bilder kommer så fort jeg finner ut av åssen jeg får loadet opp bilder her :P Vet ikke om c36get er det samme jeg? Hadde vært digg med slikmotor :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Mad_Maxx skrev: Var en feit b-senator i Flash for ei stund sia, en 4.0 24v Irmscher :D Endel penere front på Irmscheren enn på originalen ;) Og 4.0 24ven har 272 hest originalt.. ;) Kanskje forrige eier hadde lest det et eller annet sted :P Nei, for han mente at chippen frigjorde de resterende hestene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 går det som 270hk?da? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Omegamannen skrev: går det som 270hk?da? Vet ærlig talt ikke... Har ikke fått prøvd den orntli enda... Bare kjørt den med masse deler i, så kunne ikke kjøre så fælt... Men det er jo :$ Automat :$ da... Derfor vil jeg også kjøpe en ny motor med manuell =P Men vet ikke åssen en 3000 motor i en St.vogn passer nedi her jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus409 Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 3,0 12v kan chippes ca 10 hk max lotus motoren heter c36get Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 lotus409 skrev: 3,0 12v kan chippes ca 10 hk max lotus motoren heter c36get Okei... Blir vel høyst sannsynlig 3.0i 24v med turbo ^^ Det som er tingen :P Eller en eller annen fæl turbobil :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 aasane bilopphuggeri kan du bare holde deg LAAAAAANGT unna!! De eter opp lommaboka di på en enda mere voldsom måte en en STOR sulten hvithai med en sel i sikte! Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 FastOmega skrev: aasane bilopphuggeri kan du bare holde deg LAAAAAANGT unna!! De eter opp lommaboka di på en enda mere voldsom måte en en STOR sulten hvithai med en sel i sikte! Du klarer å forklare deg med ord ihvertfall :P Jeg mener jeg ringte dit i August elns, for da var den til salgs da å, å dem skulle ha 20000 for motor og kasse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 ja de klarer hvertfall ikke og sette pris på ting med en hvis nærhet av bruke iq 20 tusen for en 3000 motor?!det er det dyreste jeg har sett en slik motor for i seneste ti!men men Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 nettopp... de er GRISEDYRE! Er du heldig, så kan du, som jeg, få inn en hel omega 3000 fra tyskland for under 15000,- inkl. frakt og moms.. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 FastOmega skrev: nettopp... de er GRISEDYRE! Er du heldig, så kan du, som jeg, få inn en hel omega 3000 fra tyskland for under 15000,- inkl. frakt og moms.. Høres greit ut det... Er bare ute etter å gjøre mest mulig uten penger jeg :P Eier ikke nåla i veggen, så her må jeg nesten bare få ordna meg best mulig med folk og tjenester :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 du skulle jo selge bilen?begynner og bli forvirret nå Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Omegamannen skrev: du skulle jo selge bilen?begynner og bli forvirret nå Prøver både å selge bilen nå, men samtidig prøver jeg å bruke de kunnskapene jeg har til å pusse den opp litt, så den går litt opp i verdi... Men den må bli ferdig snart også... Får ikke lov til å ha den på gårdsplassen lenger :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg