Gå til innhold

Kjøpe flusstråd , 0,8mm , OSLO området ??

Ranger emnet


lector

Anbefalte innlegg

Hei

 

Var idag på TESS å skulle kjøpe flusstråd.

Men dem hadde ikke. Han hadde vistnok prøvd å få

tak i det i 3uker. jaja.

Mekonomen hadde heller ikke.

Biltema hadde, men dem solgte 0,9mm , og jeg må ha

0,8mm. Pga munnstykket.

 

Er det noen som veit om andre butikker som selger flusstråd?

Eller sveiseutstyr i det hele tatt?

 

Håper på hurtig svar.

 

MVH Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Claes Ohlson har 0,8 mm flusstråd, kjøpte der i forrige uke:)

 

Dem har vel bare 0.9mm på biltema. Står iaf det i katalogen. Men fikk tak

i 4.5kg før idag :) 20% rabatt også :) nam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem har vel bare 0.9mm på biltema. Står iaf det i katalogen. Men fikk tak

i 4.5kg før idag :) 20% rabatt også :) nam...

Ja biltema har bare 0,9 mm, sjekka det jeg og, tror de vil ha litt anderledels enn andre jeg så man kun skal kunne holde seg til produktet dems hvis man har kjøpt apparat der:) Godt det ordna seg da:) måtte du betale mye for tråden da? betalte 200kr for o,5 kg eller hvor mye det er i den minste rullen på claes ohlson jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja biltema har bare 0,9 mm, sjekka det jeg og, tror de vil ha litt anderledels enn andre jeg så man kun skal kunne holde seg til produktet dems hvis man har kjøpt apparat der:) Godt det ordna seg da:) måtte du betale mye for tråden da? betalte 200kr for o,5 kg eller hvor mye det er i den minste rullen på claes ohlson jeg.

 

Jeg betalte 815kr. Der jeg kjøpte apparatet skulle dem ha 250kr for 0.7kg.

Men jeg fikk 20% rabatt da. Så blir over 1000kr for 4.5kg. Men det holder jo en stund da :) Sveisa nesten hele stereo ramma i bagasjen med 0.225kg jeg:)

 

Men biltema taper jo mer da dem ikke kan selge tråd til de andre 1000 MIG apparatene som bruker 0.8mm da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår