opel_power Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hva kan gjøres for og fikse dette, har tikking, i min 1.4i motor, hva som kan gjøre det? er det ventilene som er fucka? kan dette fikses=? takker på svar på forhånd! mvh Fredrik Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 du kan jo begynne med å skifte olje på motoren.. Det kan løse alt.. Eller at det bare er liteolje.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 har vært borti en bil som ventil fjøra har kenkt! =S hvis det er helt syyykt mye tikking dah! hehe.. menneh det er som regel bare mangel på olje... dra til nærmeste opel forhandler og si du skl ha den helsyntetiske olja! den er ramm på å fjærne tikking. :P den heter så mye som 914 22 16 hvis jeg ikke tar heelt feil.. :D hehe bytt også olje filter også i samme slengen! Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 oljen og filteret er byttet! den er ikke noe og si på, men så det kan være ventilfjær som er knekt eller noe da? Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 nei men kan være at du må bytte ventilfjørene fordet Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg