jondgr Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Lyden i bilen min begynte å fuske idag! :o Først i dumper, akkurat som om cden hoppa, men nå skjer det hele tiden. av og på, av og å. ISO-kontakten sitter som den skal. Lyd fra radio blir samme resultat. Hva skjer? Noen kabler som ikke er som de skal? 4 diskanter tilkoblet spiller hopper ut. Subben opper ut av og til, men hender seg jeg bare har subb.. :| Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hmmm.....dårlig jord?dårlig kontakt i rca koblinger eller kabel? hvilken cd spiller har du? har du skikkelige koblinger da?brukt kabelsko og loddet?på høytalerkablene til forsterkeren..høres ut som det ligger i cd spilleren din men... Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 har pioneer DEH-p7600mp Mulig det er dårlig jord, spilleren står hele tiden på, men de fire høyttalerne som drives av spilleren hopper ut likt, altså ikke dårlig kontakt i høyttalerkabler. ISO'n sitter bra. Kan det da ære dårlig jord? hvorfor står spilleren på hele tiden da, og hvorfor spiller subben selv om høyttalerne detter ut? Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 hmmm...alle høytaler kablene sitter i et rack,som du klipser på cd spilleren.det er ikke den som ikke sitter skikkelig? Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Den racken siter skikkelig. Subben forsvinner av og til også. Dette irriterer meg, og nå som j akkurat har fått lappen så skal det slutte å funke!! Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Opplagt et kontaktproblem et sted. Sjekk alle høyttalerkablene bak spilleren, det holder med at én tråd får jordkontakt for å gi forsterkeren hoste. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ja vil tro det er det. Men er så rart, har prøvd litt nå, reagerer på allle slags dumper, gruskorn til hopp. Men akkurat nå så stoppa jeg MENS lyden var der, og jeg har ikke klart å få det til å bli stille enda. Men kjører jeg en meter nedover veien så blir d garantert stille:| Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 hmmmm....dette var mystisk.hvois jeg var deg.hadde jeg bare koblet ifra alt av kabler,også koblet det til igjen mens jeg forsikret meg om at ALT satt sjikkelig. Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Koble ifra én høyttaler av gangen isteden, før du kjører noen meter igjen, så du finner ut hvilken høyttaler som lager problemet. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 TransMedia hadde rett han... ;) Gikk ned istad for å sjekke kabler, alle kabler innenfor spilleren var fine, men fant fort ut at en av høyttalerne bak hadde døtti ut, og den ene kabelskoen lå innpå karosseriet av og til! WIHIII.. Takker for all hjelp! Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg