Sir.Hansen Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Må også få lov til å grstulere deg med ny bil Siter Sprit har aldrig løst noen problemer...men det har faen meg ikke melk gjort heller!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Takker! Har kjørt litt med den nå og er fortsatt storfornøyd!!! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 I dag fant jeg ut at duer er noen forferdelig støvete dyr! Off... Jeg kom kjørende glad og fornøyd til jobben i dag tidlig... Jeg la merke til at det var forbausende lite trafikk og alt var stille og rolig... Jeg kom til Økern, og plutselig ut av ingenting kom en due!! Så sier det bar POFF og så ser det ut som om man hadde putekrig som liten... MASSE fjær og en del støv... Jeg kom fram til jobben og tittet foran på bilen der den traff, og der satt det igjen to fjær og MASSE støv akkurat der den traff! Må bare si beklager til den duefamilien den tilhørte... Måtte duen hvile i fred. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Endelig har pakka fra Hongkong kommet! Og nå er det montert litt BLING-BLING!!!! Blei litt dårlige bilder, men sånn ser det ut: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornbæk Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Detta blei bra Trondebass!! Står i stil til de lekre hjulkapslene!! Siter Audi a4 1,8 -96 (konebil) Mercedes 300td -84 (pendlerbrakke) VW Golf 1,5 aut -82 (kosekjærre) VW Boble 1300 -67 (sol og sommerbil) Brendereup 1205 -98 (dukkevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Detta blei bra Trondebass!! Står i stil til de lekre hjulkapslene!! Så så!!! Jeg vet hvor du bor! :iconsm Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornbæk Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Så så!!! Jeg vet hvor du bor! :iconsm :assman hehe!!! Siter Audi a4 1,8 -96 (konebil) Mercedes 300td -84 (pendlerbrakke) VW Golf 1,5 aut -82 (kosekjærre) VW Boble 1300 -67 (sol og sommerbil) Brendereup 1205 -98 (dukkevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Prioriter felger foran dill-dall da gutt! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Prioriter felger foran dill-dall da gutt! ;) Hehe! Ja, kommer mest sansynelig på neste lønning! Da kommer nemlig feriepenga! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectrababe Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Du får ikke bruke alle feriepenga på felger da? Da blir ikke fruen din noe særlig glad. Siter 98' Opel Vectra B Les om bilen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Du får ikke bruke alle feriepenga på felger da? Da blir ikke fruen din noe særlig glad. Jeg burde kanskje ikke nevne en viss DVD-opptaker for en liten stund siden?? Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Nå har feriepenga kommet og nye felger er montert! Legger ut et par bilder. De er dårlige fordi det er tatt med mobilen... Kameraet mitt er snart på reparasjon! Hehe! Ellers så har jeg bestilt mere chrome og kanskje det blir klarglass lykter også! Jippi! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Lekkert dette gitt :D Er det 17 eller 18", og hva heter felga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Lekkert dette gitt :DEr det 17 eller 18", og hva heter felga? Det som sitter på bilen er 16". Likte det selv og! Syns det blei veldig fint! Felgene heter BORBET LS (7x16) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ja, i dag kom chromegrillen jeg har bestilt! Var egentlig meninga at jeg bare skulle til Trøgstad for å hente den for så å reise tilbake til Oslo, men det greide jeg ikke når jeg åpnet pakka i bilen og fikk se dette: Vel fremme ved bilen fikk jeg av den gammle grillen. Tok et bilde av grillene for å vise forskjellen: Passformen var ikke helt 100%, men tror den sitter nå! :) Men her er i allefall resultatet: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg