Gå til innhold

Hella tåkelykter - Sikringa går med en gang

Ranger emnet


Stingah

Anbefalte innlegg

en pære på 55w som er normalt i tusinger?? blir 4,6 amper og om du har to pluss vanlige lysparer her og der runder du fort 20 amper

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en pære på 55w som er normalt i tusinger?? blir 4,6 amper og om du har to pluss vanlige lysparer her og der runder du fort 20 amper

 

det er sannt, hvis alt går på samma sikringen blir det fort en del strøm som skal fram, så hvis allt går på samme sikring kan du prøve me en større. men hvis det bare er de 2 syns jeg det er myee.

-Ford Sierra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier noe.. Men er jo merkelig om Hella skulle legge ved en alt for liten sikring spør du meg... Nå har jeg endelig blitt frisk, så får sjekka litt i morra.

 

Hvor stor sikring bør jeg øke til da?

 

ja det virker jo rart hvis de har sendt med feil sikring knock så da ville jeg ikke prøvd med så mye større,spørr der du kjøpte lyktene om hvor mange amp. de anbefaler, ellers så vill jeg fortsatt tro at det er kortslutning, så ville sjekka tilkoblingene til, både lamper, batteri og bryter.

er allt bra så ta en titt på ledningene, kan jo hende det er synlig på ytterste isolasjoen også.

-Ford Sierra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ! da var det fiksa :) Gjorde som dere sa, sjekka hele ledningsnettet og så i "koppene" til lyktene. Der så jeg et lite hull i litt isolasjon på ene kabelskoen. Denne hadde gnisset rett mot jord. Så fungerer helt perfekt.

 

Takk for all hjelp!

 

Godt å høre:) da må du ha en fin helg med masse lys! :thumb happyhappy

-Ford Sierra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår