Roberto Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 bl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Nå står de å ser på bilen- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Du har da ikke vært ute å kjørt du? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 og ta på deg anna genser/trøye. De må bevise det var deg hvis de har en måling Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Ding dong. Det er fra Politiet. Vi fant tilståelsen din på nettet. Lite smart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Dette kan da umulig være så stor sak å tenke på? Hva har de på deg da? De hørte hvining i dekkene dine? Ta det med ro du.. men kan jo bare slette innlegget.. like greit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Ascona Først av alt.. Slett innlegget ditt! Deretter later du som om ingenting har skjedd! Nekt for ALT, og be om tjenestenummer som det første du gjør dersom de kommer hjem til deg. Kontakt advokat hvis de fortsetter å kødde, og nekt å forklare deg om noe som helst før du har advokaten din tilstede. DEt skal jeg. Slett inleget ditt er du snill, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kresjah Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Det er nok sikkert best å være på den sikre siden og slette posten, men med tanke på lovgivning om personvern og datatilsyn (blabla), så har dem vel heller ingen rett til å spore deg ned over nett med mindre dem både har konkrete beviser på at du har gjort noe og alle de riktige tillatelser og papirer? --- korreksjon: posten = hele threaden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Robert DEt skal jeg. Slett inleget ditt er du snill, hehe Slett innlegget ditt, så er mitt automatisk borte, da sletter du nemlig hele tråden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Robert Jeg vil sote rutene mine på Starionen, hvilken film burde jeg velge? Vel.. Har hørt at biltema sin er ganske vanskelig å håndtere. Tror du bør kjøpe på Mekonomen eller liknende steder.. Hvis du har sotet før og bruker hårføner eller noe så skal visst biltema være temmelig grei. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg