Øyvind Ryeng Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Synes også forumet blir ufattelig rotete med bilder i signaturen. Behold forumet som det er, synes nå jeg. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Jeg synes det er veldig bra slik forumet er nå, jeg har sett innpå en del andre forum der det er bilde i signaturen og jeg synes det blir bare mer rotete. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Jeg synes det er veldig bra slik forumet er nå, jeg har sett innpå en del andre forum der det er bilde i signaturen og jeg synes det blir bare mer rotete. Synes selv det ser mye bedre ut med f.eks 2 små sånne jeg har postet tidlgere enn en 10 linjers liste over biler man har hatt da.. Edit: Fant fram noen bilrelaterte.. :D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 akkurat de bilsakene far litt fett egentlig... kunne hatt en valmulighet på kontrollpanelet om å ha én av de i signatur... men tror egentig det fortsatt vil bli mer uoversiktelig og litt rotete... går jo ann å prøve :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg