DaButcher Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hei, Jeg har lest FAQ (som egentlig burde hete retningslinjer(?)). Prøvde å søke forumet etter det jeg lurte på, men jeg fant ikke noen sted der det stod regler for bilder i signatur. Størrelser på bildet i pixler, som er lov? Eller, er det ikke lov lengre? Ps. Det er ingen formattering i FAQ'en.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hei, Jeg har lest FAQ (som egentlig burde hete retningslinjer(?)). Prøvde å søke forumet etter det jeg lurte på, men jeg fant ikke noen sted der det stod regler for bilder i signatur. Størrelser på bildet i pixler, som er lov? Eller, er det ikke lov lengre? Ps. Det er ingen formattering i FAQ'en.. Enig i at FAQ'en burde få nytt navn. Kanskje en overhaling som gjør lesbarheten bedre og? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Det er vel ikke lov lengre, var det før. For min del synes jeg det er greit sånn det er nå. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablito2k Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Bilder i signaturen er bare plagsomt syns jeg. bare å holde det vekk =) Siter Don't Kill Me If Im Wrong ;) Audi 90, 2.2E 86' :pray *hobbyprosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 som et skrekkens eksempel så kan jeg nevne dette forumet: http://www.bimmer.info Her har alle store bilder i signaturen.. Så i bilde tråder veit man nesten ikke om man ser på et bilde eller signatur... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hold bilder ute av signatur :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 som et skrekkens eksempel så kan jeg nevne dette forumet: http://www.bimmer.info Her har alle store bilder i signaturen.. Så i bilde tråder veit man nesten ikke om man ser på et bilde eller signatur... Joda, kan bli irriterende med store bilder, men på en del andre foraer jeg henger på bruker de bittesmå signaturer. F.eks: Kunne jo hatt f.eks BMW 325 E30 User eller noe i en sånn slik at det blir bilrelatert da.. Edit: Fant en med bilinnhold :D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Kristian, er du på snusforum? :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Kristian, er du på snusforum? :D Hehe, er nok ikke det.. Bare tok noen tilfeldige signaturer jeg aneglsmili Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hold bilder ute av forumet, det er bare irriterende. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Du har jo avateren til venstre, bruk den... Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Signaturen skal være max 5 linjer, kun vanlig tekst i størrelse og farge. Vi er ikke helt nazi på signaturene, men jeg endrer vel sikkert 2-3 signaturer i snitt hver eneste dag. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Synes faktisk det hadde vært litt kjekt med en liten signatur, som f.eks. det kristiang kom med: Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Du kan jo "unngå" regelen ved å fjerne alt du har i "signaturen" og heller lime det inn i slutten av hver post.. da vil det funke med bilder.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 selv om bildene er små syns jeg fortsatt det fort blir rotete når folk har mange forskjellige sånne bilder i mange farger osv i signatur.. bare min mening :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg