mrbig Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 hvordan skifter man pæra til tåkelyset på primera p10?! :confused: sett litt på det, men finner ikke ut av det... må man ta ut hele dritten også skifte pæra eller er det en enklere måte?! evt. er det noen som selger et helt tåkelys? mitt er knust... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 hvordan skifter man pæra til tåkelyset på primera p10?! :confused: sett litt på det, men finner ikke ut av det... må man ta ut hele dritten også skifte pæra eller er det en enklere måte?! evt. er det noen som selger et helt tåkelys? mitt er knust... :( Det står forklaring i denne tråden, jeg lurte selv på det samme den gang jeg skulle skifte pære. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=68360 Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbig Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 ok, har du fiksa det eller? var det bare å ta ut de fire skruene?! btw; tnx ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Var enkelt ja, bare skru ut de 4 skruene, så ser du med en gang hvordan du tar ut lykta :) Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg