Bjerk1 Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 hei, Har en Honda Civic 1.5 1991 model og har tenkt å prøve å få noe mere ytelse uten store inngrep som turbo og oppboring osv. har hørt det finnes mange forskjellige camaksler som kan få motoren til å yte mere enn den orginale camakslelen gjør, altså "kvasscam" som det kalles. Hvilke ytelser kan man få ut av en slik "oppgradering"? Må jeg skifte ut diverse andre motor deler for å bruke en slik camaksler? Hvor skaffer jeg de? Og hvor mye koster det? sleng ut endel linker og lignende på NORSK som jeg lese om det og se hvor det kan skaffes osv... takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 bump!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Motorkode? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 han har nok en d15b2 motor (dpfi). den er en drit motor (mest pga at den bare har to dyser), og den er vanskelig og finne deler til, og like vanskelig og få skikkelig effekt av.. annbefaler motor bytte.. f.eks til crx motor, den går tusen ganger bedre (130hk)... Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg