Gå til innhold

Simtech RX-2

Ranger emnet


OleM

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Mårnings folkens.

 

Gardermoen ble ikke spesielt bra, det lønner seg med A) innkjøring, B) mapping, C) tid til feilsøking. Det man har lært, er at man skal ikke ta på seg prosjekter som har alt for kort tidsfrist.

 

Men uansett. Nå har de riktige felgene dukket opp, og det er tid for utbedringer, innkjøring og mapping - det blir nok en riktig så fartsfylt sommer til slutt!

 

Bildene finner dere her:

 

http://www.simtechracing.no/prosjekt_616rx2.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok stemme at Roger ikke var spesielt happy med Electromotive. Men det var vel mest fordi han ikke fikk sakene til å fungere skikkelig, fikk gnist bare av og til.

 

Tror ikke Electromotive er spesielt dårlig, men det kan jo ha vært feil på boxen, eller en eller annen ledning som er koblet feil, tull med sensor, dårlig jord, renspikket magi, who knows. Når man ikke har tid til å feilsøke blir det bare sånn!

 

Helt enig ang. felgene! Jævlig synd at de ikke dukket opp i rett tid, men det hadde jo ingen betydning i den store sammenhengen. Tror ikke det blir noen endringer på utseendet på denne bilen fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok stemme at Roger ikke var spesielt happy med Electromotive. Men det var vel mest fordi han ikke fikk sakene til å fungere skikkelig, fikk gnist bare av og til.

 

Tror ikke Electromotive er spesielt dårlig, men det kan jo ha vært feil på boxen, eller en eller annen ledning som er koblet feil, tull med sensor, dårlig jord, renspikket magi, who knows. Når man ikke har tid til å feilsøke blir det bare sånn!

 

 

Rart med det der. Hastverk er lastverk :) Blir det til at han skal bruke Electromotive'n eller blir det Haltech igjen? Kan ordne en E11 hvis han er interessert. Vet ikke hva disse ligger på i pris, men tror det er snakk om 10k for denne. Ellers så ville jeg selvfølgelig selv anbefalt Autronic til han :)

 

Har ikke hørt noe dårlig om Electromotive jeg heller. Er somregel ikke ikke sprutet som begrenser men mannen bak spakene. Litt dumt å begynne med ukjent sprut i en sånn situasjon da :)

brap-brap-brap

 

1984 Mazda 929

1980 Mazda RX-7

1976 Mazda 818 De Luxe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår