Gå til innhold

Endelig 960 på meg

Ranger emnet


volvo244

Anbefalte innlegg

Selger visst senkesett på volvo fant jeg ut..

Blir dyrt men..... må mann så må mann hehe

 

Det der med felger er ikke enkelt.. Har kikka litt rundt etter 19" ,men det er det sjeldent å se med 5*108.... tipps anyone???

 

En ting til:

 

Noen som vet hvordan jeg får tatt livet av den jæv*^ sikerhetsbelte blinke dingsen? på 240 sitter det et rele nede ved høyre beinet. er det samme på 960'n eller????

 

 

Under forsetene er det en kontakt til hver av forstolene, trekk ut den med to ledninger på under begge(tror den ene kabelen er grønn) Og vips så er du kvitt diskoteket i bilen........Lærte det av THO her på forumet, å gud å gla jeg er kvitt den lyden og lyset....

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Under forsetene er det en kontakt til hver av forstolene, trekk ut den med to ledninger på under begge(tror den ene kabelen er grønn) Og vips så er du kvitt diskoteket i bilen........Lærte det av THO her på forumet, å gud å gla jeg er kvitt den lyden og lyset....

 

Hvorfor ikke bare bruke beltet? Ubehagelig pleier folk og si, vanesak sier jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under forsetene er det en kontakt til hver av forstolene, trekk ut den med to ledninger på under begge(tror den ene kabelen er grønn) Og vips så er du kvitt diskoteket i bilen........Lærte det av THO her på forumet, å gud å gla jeg er kvitt den lyden og lyset....

 

Den tikk tikk lyden er irriterende når man står i ro med motoren i gang uten å ha på beltet....Men husk beltet når dere kjører..cheers

-90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90

-86mod 745tic

-99mod MB C180T Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh har vært oppe tidligere dette med tikk-tikk og beltebruk..

 

på 740 er det 3lkedninger som går inn til belte"låsen", vipp ut dekselet nederst, napp ut den grønne ledningen og du er kvitt det..har lest at det funker å nappe ut pæra i dashen og, men ikke sikker.. og usikker på om det er likt på din, men verdt et forsøk hvertfall, siden det er andre her og som sier det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Den tikk tikk lyden er irriterende når man står i ro med motoren i gang uten å ha på beltet....Men husk beltet når dere kjører..cheers

 

Blir krasj mellom de tikklydene fra beltet og de fra blinklysene, var litt artig, de kom i utakt liksom

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår