lillezilje Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 hmm.. ringte gjensidige i dag.. 6000 skulle jeg få forsikringen for.. ikke SÅ gale som jeg hadde trodd happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Der ser du... Til tross for at du er ett år yngre enn meg fikk du det billigere pga bosted og kjønn... Slemt. Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillezilje Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 hehe.. slemt nei.. synst det var ganske snillt jeg :) hihi se om jeg klarer å smiske meg til en billig lakkering et sted også :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Nåh, blitt noen del sol på deg? Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillezilje Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Ikke foreløpig... Må fikse opp det andre vraket mitt før jeg selger det.. Og fast jobb hadde vært en fordel vist jeg skal ta et lite lån for å kjøpe litt stasj til den :) Men det begynner virkelig å klø i fingrene nå som det e sol og "sommer".. Hadde vært SÅ digg med en rosa del sol nå.. *glede seg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Mulig jeg skal ha min i Candy-pink når jeg skal omlakkere nå i juni. Rosa er kanskje litt gay, men den riktige nyansen blir bare helt rå! Ellers blir det lime-green;) Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillezilje Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Neeeeeiiii... JEG skal jo ha rosa bil.. e jo ikke noe gøy vist det e mange som har det... Synst du skal gå for lime-green jeg... mye tøffere :P hihi Jeg DIGGER rosa... så jeg skal ha rosa bil uansett.. MÅ nesten det.. så bilen matcher klærne mine, mobilen og ikke minst halsbåndet til bikjen min :P (neida.. jeg e ikke så bimbo som det kan høres ut nå asså) Tipper dere himmler med øynene og tenker... oh my goooddd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Hehe, førstemann til mølla;) Har fått himlende øyne når jeg har fortalt fargen jeg skal ha selv jeg så.. hehe. Men ingen kan si denne lakken ikke er pen: http://www.cardomain.com/ride/2117653 :) Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillezilje Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 *sleve på* renner jo nesten av stolen hver gang jeg ser den bilen :P men seriøst.. ikke lakk din rosa da.. har allerede lagt en bil på hylla fordi noen kom meg i forkjøpet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 *sleve på* renner jo nesten av stolen hver gang jeg ser den bilen :P men seriøst.. ikke lakk din rosa da.. har allerede lagt en bil på hylla fordi noen kom meg i forkjøpet.. Finnes forskjellige typer rosa, skal ha noe liknende den i linken, dyp metallic farge... Vi får se da vettu... Er ikke sikker på om samboern er så hypp på at jeg durer rundt i rosa bil heller ;) Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillezilje Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Finnes forskjellige typer rosa, skal ha noe liknende den i linken, dyp metallic farge... Vi får se da vettu... Er ikke sikker på om samboern er så hypp på at jeg durer rundt i rosa bil heller ;) E jo akkurat den rosaen jeg og vil ha :well Babyblå e jo fint og da.. synst du skal gå får det jeg.. så får jeg ha rosaen min i fred :P hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 baby blå skal jeg ha da! på civic'n! nesten det samme som del sol:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 E jo akkurat den rosaen jeg og vil ha :well Babyblå e jo fint og da.. synst du skal gå får det jeg.. så får jeg ha rosaen min i fred :P hihi Førstemann til mølla som sagt;) Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 gjensidige har 20 prosent rabatt på forsikring for de som melder seg inn i bondelaget (ingen krav der for å bli med) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Gjelder det om man er forsikret der fra før av og da eller? :) Hvem, hva, hvor? Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg