KadettC_76 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hvordan vil 13" se ut på en golf? Har Revolution classic 4 spoke liggende fra Kadett C tiden min. lurer på å lakke de hvite og sette på golfen. ser det er et par som har sånn på polo og golf 1 her inne. Justerbart senkesett er ikke aktuelt, da dette ikke skal bli noe påkosta slede. Skal jeg ha 13" blir det nok Bosch senkesett av type vinkelsliper. Men har noen meninger om dette? blir det i det hele tatt kjørbart om jeg skal senke såppass at det skal se bra ut? ganske stygge og høye dekk som står på da, så slipper senke såå mye av det.. 175/70 -13 tror jeg. Helt feil dekk på sånn felg men får funke midlertidig. Men må vel senke 80mm ++++++ ?? Kom med forslag, bilder og sånt? :) mvh Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Kan si en ting, at hvis du skal senke med "boch", så kan du aldri senke 80mm.. Du vil angre :D Har du bilde av felgene? Er vel amnge av Old School gutta som kjører med 13", om ikke det er 14".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 hvorfor skulle jeg ikke kunne det? Går vel fint det tenker jeg men demperne får selvsagt ingen funksjon da. Dette skal ikke sitte på bra, og blir selvsagt lite kjørbart. Skal kun se tøft ut. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 er det riktig ET på de opel felgene, noen opel felger hadde på i sommer(ventet på nye dekk på de rette felgen mine) så tok de i calipret... -vwidar- Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Men må vel senke 80mm ++++++ ?? Jeg kan love deg at så mye vil du ikke kappe fjørene dine. Grett nok, det blir jo seendes bra ut, men blir et reint helvete å kjøre! Snakker av erfaring:rolleyes: Hadde kappa 60mm fjærer så det var vel rundt 90mm senka, og det var totalt ubrukelig å kjøre med. Om du gjør det, så vil jeg anbefale deg å kjøpe et nyrebelte:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 pluss at fjørene dine fremme vil vri seg i skåla ved fullt ratt utslag :) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 For å ikke glemme at det er livsfarlig å kjøre med i det hele tatt. F.eks. om du kjører i en hump som ligger i en sving. Kan fort bli skummelt da ja. :drive2 Mye bedre om du finner noen brukte og billige senkefjører, og monterer det. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 brukte og BILLIGE senkefjører som senker 80-120mm ja? hehe.. hvor oppdriver man det :D Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 jeg synes det blir litt fatalt med kappa da... ikke gjør det:shake :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Opeldug, har billige fjærer som senker 60mm. Send meg en pm hvis du er interessert. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 hvorfor skulle jeg ikke kunne det? Går vel fint det tenker jeg men demperne får selvsagt ingen funksjon da. Dette skal ikke sitte på bra, og blir selvsagt lite kjørbart. Skal kun se tøft ut. Det var demperne jeg tenkte på ja.. Og som alle andre sier.. Komfort og sikkerhet.. Om du skulle komme ovenfor en kontroll, så er vel ikke BT fullt så fornøyde med Bosch løsningen heller vil jeg tro.. "Kappa med Bosch vinkelsliper" i vognkortet.. Njet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 skjønte det var med tanke på demperne ja.. får se på det da.. ved teknisk kontroll blir bilene avskiltet for tiden faktisk. pga kappa fjører. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg