Gå til innhold

13" på golf?

Ranger emnet


KadettC_76

Anbefalte innlegg

Hvordan vil 13" se ut på en golf?

 

Har Revolution classic 4 spoke liggende fra Kadett C tiden min. lurer på å lakke de hvite og sette på golfen. ser det er et par som har sånn på polo og golf 1 her inne.

 

Justerbart senkesett er ikke aktuelt, da dette ikke skal bli noe påkosta slede.

 

Skal jeg ha 13" blir det nok Bosch senkesett av type vinkelsliper.

 

Men har noen meninger om dette? blir det i det hele tatt kjørbart om jeg skal senke såppass at det skal se bra ut?

 

ganske stygge og høye dekk som står på da, så slipper senke såå mye av det.. 175/70 -13 tror jeg. Helt feil dekk på sånn felg men får funke midlertidig.

 

Men må vel senke 80mm ++++++ ??

 

Kom med forslag, bilder og sånt? :)

 

mvh

Opel Kadett C :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må vel senke 80mm ++++++ ??

Jeg kan love deg at så mye vil du ikke kappe fjørene dine. Grett nok, det blir jo seendes bra ut, men blir et reint helvete å kjøre! Snakker av erfaring:rolleyes: Hadde kappa 60mm fjærer så det var vel rundt 90mm senka, og det var totalt ubrukelig å kjøre med. Om du gjør det, så vil jeg anbefale deg å kjøpe et nyrebelte:op

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skulle jeg ikke kunne det?

 

Går vel fint det tenker jeg men demperne får selvsagt ingen funksjon da.

Dette skal ikke sitte på bra, og blir selvsagt lite kjørbart. Skal kun se tøft ut.

 

Det var demperne jeg tenkte på ja..

Og som alle andre sier.. Komfort og sikkerhet..

 

 

Om du skulle komme ovenfor en kontroll, så er vel ikke BT fullt så fornøyde med Bosch løsningen heller vil jeg tro..

 

"Kappa med Bosch vinkelsliper" i vognkortet.. Njet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår