Autotune Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Pris, ET(innpress) og om det er 4x100. Tenkte bare du kunne se etter neste gang du var der. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Går det 13" på bremsene dine da? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Det går bra det, de er ikke større enn original. Bare borra,slissa og ventilert. Noen som har kule felger til salgs? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Tøft prosjekt...Hva med høykomp stempler og gassere da? Som du sikkert har skjønt er det ikke billig å drifte en einser når man først har begynt...Har en selv ståendes plukka fullstendig i biter snart klar for rustsveising... Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Har vurdert gassere, men klarer ikke å fjerne innsugsrøra. Det er jo dem som pynter opp i motorrommet. Det blir bytting av stempelringer og alle pakninger til neste helg, så det får holde. Slenger muligens på et grenrør når jeg først er i gang. Penger, hva er det? Har vel lagt inn 40K i prosjektet så langt, men det blir vel mer, hvist jeg ikke selger da. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Har vurdert gassere, men klarer ikke å fjerne innsugsrøra.Det er jo dem som pynter opp i motorrommet. Det blir bytting av stempelringer og alle pakninger til neste helg, så det får holde. Slenger muligens på et grenrør når jeg først er i gang. Penger, hva er det? Har vel lagt inn 40K i prosjektet så langt, men det blir vel mer, hvist jeg ikke selger da. Grenrør tror jeg hadde gjort seg ja... Tør ikke tenke på hvor mye jeg har lagt ut hittil på min,men noe i nærhet av 30 er ikke langt i fra...hehe Dyre greier,men hobby er hobby ;) Hvor mye senker det Vmax settet da? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Husker ikke helt hva det sto i papira, men mener det var ned til 100mm. Har du noe gromdeler å selge da? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Husker ikke helt hva det sto i papira, men mener det var ned til 100mm.Har du noe gromdeler å selge da? Okey.. Tror jeg går for H&R gewinde jeg og bestiller fra tyskland og "tar en svensk en"..;) hehe Hva tenker du på av gromdeler da? Har ikke så masse gromdeler å selge igrunn,det jeg har er vel mest tenkt til eget bruk...hehe Hva trenger du da? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Trenger egentlig ingen ting, men alltids noe som kan oppgraderes. Det jeg skulle ha hatt er underdel til 8V luftfilterboks,GTI spoiler og GTI striper på siden av bilen. 22,2 mm hovedsylinder. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Da har jeg handla inn nye stoler til vogna.:phatyo Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Trenger egentlig ingen ting, men alltids noe som kan oppgraderes.Det jeg skulle ha hatt er underdel til 8V luftfilterboks,GTI spoiler og GTI striper på siden av bilen. 22,2 mm hovedsylinder. Den underdelen har jeg muligens,skal se etter...Men tror den er litt hull borra ;) hehe De GTI stripene får du taki hos Awesome GTI store i england... Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Supert. Si ifra om du finner bunndelen da. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Får oppdatere litt. Stolene er kommet i hus, og jeg holder nå på med å tilpasse understell. Har også montert original frontfanger. Kommer med bilder av setemontering i kveld. BBS RS: Har du funnet underdel til luftfilterboksen? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jævla dritt! Det ble ikke så enkelt som jeg trudde. Tenkte å montere setene på den originale seteramma, men da ble stolene allt for høye. Får se om jeg gidder å lage noe selv, eller er vel enklest å kjøpe ferdig tilpassa understell. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Da har jeg begynnt å skru på motoren. Skal bytte stempelringer og alle pakninger/tetninger. Bildeupdate kommer i løpet av helga. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg