B.T.i Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ut ifra mine forholdstall fikk jeg 208 :) Hva slags regnestykke lager du for å komme frem til det tallet? Fet bil ja:thumb Siden du bor i Mosjøen får jeg kanskje muligheten til å se denne på ACR iløpet av våren/høsten? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hva slags regnestykke lager du for å komme frem til det tallet? Fet bil ja:thumb Siden du bor i Mosjøen får jeg kanskje muligheten til å se denne på ACR iløpet av våren/høsten? Regnestykket i den aktuelle kontekst : 139 : 860 = 0.16 1300 x 0.16 = 208 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Regnestykket i den aktuelle kontekst : 139 : 860 = 0.16 1300 x 0.16 = 208 Ok, takker.. Kjekt å vite:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ok, takker.. Kjekt å vite:) Viktig å huske at det er en del andre faktorer som teller her også da. Nå er ikke jeg god i fysikk og jeg kan ikke begrepene, men vekt som trekker bilen til siden o.l. gjennom en sving er veldig relevant. Men.. Nok ødelegging av tråden nå kanskje.. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Har kjørt en del nå med gewinden, og må bare si at jeg er fornøyd. Ligger meget bra på veien, og krenger ikke. Skal teste det på bane(ACR) i juni, så da skal dere få et lite hint om hvordan det oppfører seg der. Ingen som kan lære meg å legge inn bilder? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Først må du få bildene ut på nett, da kan du regge deg her: http://photobucket.com/ eller http://imageshack.us/ Kan være lurt å resize bildene før du legger de ut, gjøres fort å greit i Paint Start->Kjør skriv "mspaint" -> OK. Fil-> åpne et bilde, trykk "ctrl+w" da kan du endre size i prosent :) Så er det bare å ligge seg inn på photobucket eller imageshack og laste opp bilder i fleng, så finner du url/link til bilde du har lastet opp (står kanskje under bilder) eller du kan høyreklikk på bilde når det ligger på nett og trykk egenskaper. Da vil det stå "Adresse" eller "URL" en plass kopier hele "http://osv....." Bruk så sett inn bilde knappen i BF og kopier inn den url'n:) Håper dette hjelper, vet ikke hvilket nivå du er på når det gjelder pc ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Legger ut noen flere bilder fra foringbyttet. Bærebru m/polyforinger. Helsveisa i skjøten på brua for bedre styrke. Her er bakstillinga klar til å sleppes ned. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Sabla enkelt å bytte bak, i forhold til Golf 2. Man løsner 2 bolter som går opp i karossen, og da kommer bakakselen ned i forkant. Så er det bare å skru løs bolten fra siden, og da får du festet med foring løs slik at du kan legge den i pressa. Nylakka innfestning m/polyforing. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Se der var bilder på plass :D Kan godt ha de litt større :) Men nå kan du det hvertfall.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Ettersom at RS fangeren trenger en liten "service" etter vinteren, blir det å kjøre original stuk en tid fremover. Original fanger ble montert idag, og grillomramminga skal lakkes rød i morgen. Mangler bare GTI spoileren, men setter på en mindre leppe i mellomtiden. Bilder kommer når allt er montert. Skal også bestille crystal clear blinklys til fangeren. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Gode greier det her:-) Hvordan går det med ATS Cup felga? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Det går dårlig med felga. Han typen sendte penga i retur. Det var så mye snø i Grimstad at han ikke fikk bilen ut av garasjen for å skru av felga. Pussig, her oppe i Nord tar vi spaden å måker vekk snøen, ikke sant? Har 13" ATS classic som er til glassblåsing, så det blir det i mellomtiden. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ok Haha..Da er man bra lat. Klart klart! Ikke at det har vært så mye snø her i vinter akkurat:-) Kult det da. Har sånne på bobla bare at dem er rimelig større og bredere. Ligger 2 stk 7x13 på Huggern her. Rimelig sikker på at det var 4x100. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Dæven! Kunne du ha sjekka opp de felga? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hva trenger du å vite? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg