borabora Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by NoFear 1,8 :eek: Har da 1,8 i min jeg oxo.:D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by NoFear 1,8 :eek: Noe galt med det da??? Har en 1,8 eg og.....:) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by borabora Har da 1,8 i min jeg oxo.:D Ja, for å ikke snakke om at d kanskje er en annen motor, du har vell noe annet enn en 8V med 90hk. Du har vell en liten turbo, og rundt 210hk. Eller? Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by Passat_RS Noe galt med det da??? Har en 1,8 eg og.....:) Nei, men så er det da ingen som har sagt at du har Norges råeste Passat heller da??? Eller? Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by NoFear Nei, men så er det da ingen som har sagt at du har Norges råeste Passat heller da??? Eller? Nei, det har ikke eg sagt heller....... Sa ikke at Golfen var den råeste heller, bare den feteste i Norge..... :) Og da mente eg utseendemessig! Kan ikke akkurat se ut fra bildene hvilke motor som er i den da. ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by NoFear Ja, for å ikke snakke om at d kanskje er en annen motor, du har vell noe annet enn en 8V med 90hk. Du har vell en liten turbo, og rundt 210hk. Eller? :D :D :cool: + Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by Passat_RS Nei, det har ikke eg sagt heller....... Sa ikke at Golfen var den råeste heller, bare den feteste i Norge..... :) Og da mente eg utseendemessig! Kan ikke akkurat se ut fra bildene hvilke motor som er i den da. ;) hehe, forskjell på fet og rå da? :D Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by NoFear hehe, forskjell på fet og rå da? :D Fet -> bra utseende Rå -> heftig motor :) :) :) :) :cool: :cool: ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by Passat_RS Fet -> bra utseende Rå -> heftig motor :) :) :) :) :cool: :cool: ;) Hva om bilen har begge deler da? Tenk om Low Rider golfen hadde hatt en Vr6 motor med turbo, hva skulle du kalt den da? høhø:D Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by NoFear Hva om bilen har begge deler da? Tenk om Low Rider golfen hadde hatt en Vr6 motor med turbo, hva skulle du kalt den da? høhø:D :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by NoFear Hva om bilen har begge deler da? Tenk om Low Rider golfen hadde hatt en Vr6 motor med turbo, hva skulle du kalt den da? høhø:D Low&Fast-rider Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by borabora Low&Fast-rider ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Ta det med ro gutter. :D Sparkelfeilene skal ordnes, og motor skal byttes. Blir enten VR6 med turbo, men helst trolig 2.0 gti 16v m/ turbo (portet topp, smidde lavkomp stempel osv) Da blir det saker tenker jeg.. Og, de baklyktene var bare en reserve løsning fordi de andre ikke kom på lenge til landet. Men, de ble ikke så aller verst da, siden de går litt i stil med pottene. (det runde) Bye Bye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by RiZLa Ta det med ro gutter. :D Sparkelfeilene skal ordnes, og motor skal byttes. Blir enten VR6 med turbo, men helst trolig 2.0 gti 16v m/ turbo (portet topp, smidde lavkomp stempel osv) Da blir det saker tenker jeg.. Og, de baklyktene var bare en reserve løsning fordi de andre ikke kom på lenge til landet. Men, de ble ikke så aller verst da, siden de går litt i stil med pottene. (det runde) Bye Bye... Fin bil... Lykke til videre! Da blir den jo både den feteste og råeste Golf III i Norge. :) :) :) :) :) Har en kamerat som holder på i style opp en 96 VR6 Syncro. Han får siste resten av stylingen i dag, så da er det bare lakk som gjenstår :) :) :) :) :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by RiZLa Ta det med ro gutter. :D Sparkelfeilene skal ordnes, og motor skal byttes. Blir enten VR6 med turbo, men helst trolig 2.0 gti 16v m/ turbo (portet topp, smidde lavkomp stempel osv) Da blir det saker tenker jeg.. Og, de baklyktene var bare en reserve løsning fordi de andre ikke kom på lenge til landet. Men, de ble ikke så aller verst da, siden de går litt i stil med pottene. (det runde) Bye Bye... Ta det med ro gutter? Ikke kall meg d... :titties: Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg