Gå til innhold

LowRider golf...

Ranger emnet


VW4

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så du på bakluka hans? hadde begynt å synke der skilthullet hadde vært... sparkel er no dritt... ellers varn jævli fin...

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW4

Er det noen her som vet litt mer om en svart Golf 3 som det stod Lowrider på skiltet på Våler i helga? Skikkelig strøken den ja! Eller hvor jeg kan finne noe bilder...

 

Var veldig fin. :)

Tror det var en inne her som kjente han, står noe om den i en eller annen post angående treffet i helga....

 

Når man har igjen bakluka så lønner det seg å gjøre en ordentlig jobb......:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Passat_RS

Må være den feteste Golf III i Norge???? :) :) :)

 

Bortsett fra at det sitter en "strikk-motor" i den så, og at det er sparkelfeil både på bakluka og ved luftinntaket på framskjermen... Da antar jeg at det kanskje finnes noen som er mer strøken som det sies her...

Menmen, tøff er den, det skal jeg ikke legge under en stol....

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

 

Bortsett fra at det sitter en "strikk-motor" i den så, og at det er sparkelfeil både på bakluka og ved luftinntaket på framskjermen... Da antar jeg at det kanskje finnes noen som er mer strøken som det sies her...

Menmen, tøff er den, det skal jeg ikke legge under en stol....

 

Hvilken motor da????

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår