proteiner Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 noen som har en volvo bakaksling som er tilpassett kadett c og selge her?? send en mail til proteiner2000@yahoo.no.. med info og pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 har en bakaksling fra 240 til salgs men er ikke tilpasset kadett c men det kan du jo gjore selv? Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proteiner Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 joda det har men sikkert fått til. men det har vært fint og komme over en færdig laget en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 joda det har men sikkert fått til. men det har vært fint og komme over en færdig laget en ja! hva vil du gi for dette da? har min stående i bilen enda, men har planlagt 4 link så om du har et bra bud kan jeg speede opp jobben min med skifte å selge deg mellomakslinga med en gang. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proteiner Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 jeg skulle ha en bakaksling.. spørs hvor du bor henne i landet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 skulle også hatt en bakaksel til kadett c ! som jeg skal sveise , vil ikke sveise ascona a akseln . også int i volvo aksel med sperre !!! Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 jeg har 2 1030 volvo aksler som går for 500kr stykket. de er uten sperre vel og merke. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proteiner Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 er di til passa kadetten?? bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 En kompis av meg har en bakakslingen fra volvo ligganes som har sittet på en kadett c coupe. Men han mener selv at det ikke vil fungere opptimalt uten 4 link. Men det e brukanes. Må hentes i Sandnes ( Stavanger). Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proteiner Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hva er prisen?? kan du skaffe noen bilder av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Bare gi et bud? Bilder kan skaffes men det går nok en liten stund. For da må eg ud i lokale å ta bilde. Men alt kan ordnes men tar bare litt tid. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proteiner Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 skal gi et bud når jeg får sett noen bilder av den.. du får se på det når du får tid. haster ikke slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Skal ordne bilder så fort så muligt. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg