newguy Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 hvis jeg stikker til sverige med bilen min og kjøper diverse ting til bilen min i svensk valuta, må jeg betale toll eller lignende når jeg kommer tilbake til norge da? eller gjør det noen forskjell om jeg setter de direkte på bilen i sverige? håper på svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 tjah, en ting er sikkert.. om du setter det på i sverige, er det vanskeligere for tollen og se at det er nykjøpt ;) Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Du må evt betale moms (mva). Det er ikke toll på bildeler inn til Norge. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 ikke toll på bildeler til norge? så jeg trenger kun å betale moms og frakt hvis jeg kjøper meg en turbo fra USA f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Slik jeg har forstått det ... Ihvertfall ifra nordiske land. Burde sjekke det opp nærmere Da jeg kjøpte meg motor fra Danmark så betalte jeg den danske prisen og så kom "tollgebyr" som det heter, der de ville ha 25 % moms (mva). Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 jeg forsto det også slik på toll og avgiftsdirektoratet når jeg så på tolltarriffen! men er jo helt umuli å fårstå noe som står dcer så ;) innvikla system! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg