tjekk Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1070523 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 kan selges for 15000 om det sjer kjappt. tøff ungdomsbil detta! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEAMdefcon Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Er det en grunn til at det ligger et sitteunderlag i førersetet? Siter -89 Audi Coupe 2,3 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 ja... som jeg tror jeg har skrevet i anonnsen om jeg ikke glemte det så er det pga dårlig fører stol. vond å sitte i uten Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg