Boosti Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Jeg har en 86` mod Audi 80 cc ståenes, som selges hel eller i deler. Motoren har gått rundt 230000km. Motoren er i bra stand, untatt en olje lekasje bak reimhjulet og dårlig bunnpanne pakning. Reg reima ble bytta i fjor sommer.. Karosseriet er rust fritt, untatt noe overflate rust. Inntriøret er også veldig bra, et lite hull i sjåførsete. Forstillinga ble overhalt i høst, med helt nye dempere og fjærere. Bremser calippere er også overhalt med nye pakninger osv. Og bilen var også på forstillings kontroll rett før hjul. Lykter og blinklys foran er nesten helt nytt. Fremmre lyddemper er bare en månede gammel. Bakbremser med nye hjulsylindere... Ratt og felger er ikke til salgs....ellers så er det mye bra deler. Et fint oppussings prosjekt for den rett. Så vist noen trenger deler så rop ut, så kan jeg ta et bilde og komme med mer info. Så kan vi forhandle oss frem til en okey pris. Det er enda skilter på bilen, så den kan prøvekjøres. Den skal til eu i mai, og går igjennom vist man fikser olje lekasjen, bytter dempere bak og bremse band bak. Så har man en okey bil i mange år til. Hel selges bilen for rundt 5000 (pris på nye deler og årsavgift)...Bilen står på jevnaker, 5 min fra hønefoss, og 40min fra Oslo Mvh Bjørnar Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Motor er ikke lenger tilsalgs Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Denne er ikke solgt enda, selges hel eller i deler....ratt og bakpotte er ikke tilsalgs. Men felger med nesten helt nye dekk er tilsalgs for 2800. Selger også ratt boss til luisi ratt, som passer diverse vag biler. Det er flere som har kontaktet meg på pm og ville kjøpe deler. Men jeg har desverre ikke hatt tid til og svare/skru av deler i det siste. Men har fått litt bedre tid nå, så kontakt meg gjerne igjen. Felgene sitter nå på golfen med helt nye 195/50R15 dekk...dekka kosta 2500. Så felga er så og si gratis....Jeg har også bra sommer og vinterdekk på orginal felg. 500kr sette..... Soltak 600kr Baklykter 500kr Nye frontlykter 800kr Nesten nye bliklys 300kr Spoiler 500kr Ok fangere 500kr Hengerfeste 300kr Dørhåndtak foran 200 stk Ruter rundt om 1500kr Nesten ny exsos 500kr Motor med litt rep 400kr Forstilling 500kr Bakstillig 500kr Hele bilen 3000kr Kom med bud!!! Mvh Bjørnar Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 passer stolene dine i 81 coupe? i såfall, hva er prisen på de? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg